تاریخ انتشار: 1401/07/23 08:33
کد خبر: 15270

مهم‌ترین بازیکن ال‌کلاسیکو از نگاه رونالدو

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل کریم بنزما را مهم ترین بازیکن ال کلاسیکو پیش رو دانست.
مهم‌ترین بازیکن ال‌کلاسیکو از نگاه رونالدو

و به نقل از مارکا، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا در حساس ترین و جذاب‌ترین بازی هفته نهم رقابت های لالیگا یکشنبه به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که هر دو تیم 22 امتیازی هستند و در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده‌اند.

رونالدو برزیلی که سابقه حضور در هر دو تیم بزرگ را در کارنامه دارد، قبل از بازی گفت: به نظرم کریم بنزما مهم ترین بازیکن ال کلاسیکو است و می‌تواند در رقم خوردن پیروزی بازی بیشترین نقش را داشته باشد. بنزما برنده توپ طلا هم خواهد شد.

او ادامه داد: بازی در زمین رئال مادرید برگزار می شود و این یک امتیاز بزرگ برای تیم است اما باید این را هم بگویم که هر دو  تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند و این باعث می‌شود تا پیش بینی تیم برنده سخت باشد.

رونالدو از زیدان به عنوان یکی از تاثیر گذارترین بازیکنان در دوران فوتبالی اش سخن به میان آورد. او گفت: زیدان نقش خاصی در دوران فوتبالی من داشت. من همواره احترام زیادی برای این بازیکن قائل بوده و هستم. نخستین دیدار من و زیدان در ایتالیا بود زمانی که من با پیراهن اینتر بازی می‌کردم و او در یوونتوس بود. من رابطه صمیمی با زیدان نداشتم اما بعد از آنکه مصدوم شدم و در بیمارستان عمل جراحی انجام دادم زیدان من را غافلیگر کرد. او نخستین فرد بعد از خانواده‌ام بود که به ملاقاتم آمد. او به من گفت که باید هر چه سریع‌تر بهتر شوم چرا که فوتبال به من نیاز دارد. این سخنان زیدان به من روحیه داد و در آن لحظات بسیار سخت من را خوشحال کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8j7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



عذرخواهی رونالدو از هوادار اورتون