تاریخ انتشار: 1401/07/25 10:46
کد خبر: 15177

گالتیه عصبانی شد: دست از سر امباپه بردارید!

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، پس از پیروزی برابر مارسی از مطرح شدن سوال‌ها درباره کیلیان امباپه عصبانی شد.
گالتیه عصبانی شد: دست از سر امباپه بردارید!

 پاری سن ژرمن شب گذشته در یازدهمین هفته از رقابت‌های لیگ فرانسه روبروی مارسی قرار گرفت و توانست با نتیجه 0-1 از سد این تیم عبور کند.

تنها گل این بازی را نیمار به ثمر رساند و امباپه موفق شد برای اولین بار در طول رقابت‌های فصل 23-2022 پاس گلی را برای هم تیمی‌اش ارسال کند تا انتقادهایی که در زمینه عدم ارسال پاس و خودخواهی او مطرح می‌شد را نیز از میان برداشته باشد.

این ستاره فرانسوی در روزهای اخیر با حواشی بسیاری روبرو بوده است. تعدادی از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که او از حضور در پاری سن ژرمن و تمدید قراردادش با این باشگاه راضی نیست و از مدیران پی اس جی خواسته که با درخواست جدایی‌اش در پنجره نقل و انتقالات ماه ژانویه موافقت کنند.

او که در چند روز گذشته هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده بود، پس از پیروزی برابر مارسی تمامی این اخبار را تکذیب کرد و گفت که در پی اس جی خوشحال است. با این حال، سوالات درباره شرایط او در نشست خبری پس از بازی همچنان ادامه داشت و همین باعث عصبانیت گالتیه شد.

سرمربی پی اس جی در پاسخ به این سوالات به خبرنگاران گفت:« الان دیگر مشکل کیلیان چیست؟ من در نشست خبری قبل بازی هم گفتم و بسیار هم صادقانه صحبت کردم. من واقعا صادق هستم، حتی اگر بعضی از افراد بخواهند وانمود کنند که چنین چیزی نیست.»

او با اشاره به اظهارات امباپه اضافه کرد:« دست از سر کیلیان بردارید. من با او حرف زدم و هیچ ناراحتی‌ای از او ندیدم، جز این که دوست دارد در پستی که خودش ترجیح می‌دهد بازی کند و به همین دلیل ما به دنبال استفاده از سیستم متفاوتی هستیم.»

گالتیه درباره جو حاکم بر رختکن تیمش اظهار داشت:« باور کنید همه چیز در رختکن خوب است. من بازیکنانی دارم که شخصیت بزرگ و ویژگی‌های شخصیتی بسیار خوبی دارند اما  در عین حال بازیکنان حرفه‌ای بسیار خوبی هم هستنند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ayxpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره‌های مهار نشدنی پاری سن ژرمن/ رقابت جذاب نیمار و امباپه