تاریخ انتشار: 1401/07/27 22:50
کد خبر: 15069

جواب ژاوی به ناگلزمان: جایزه کوپا حق گاوی بود

ژاوی، سرمربی بارسلونا می‌گوید صحبت‌های یولیان ناگلزمان که مدعی بود جایزه کوپا حق گاوی نبوده، درست نیست و ستاره جوان بارسا با شایستگی صاحب این جایزه شده است.
جواب ژاوی به ناگلزمان: جایزه کوپا حق گاوی بود

 بارسلونا با اینکه در چند فصل اخیر دوران خوبی را پشت سر نگذاشته اما دوشنبه‌شب در مراسم اهدای جوایز توپ طلا سه جایزه را به خود اختصاص داد: جایزه کوپا برای بهترین بازیکن جوان، جایزه بهترین بازیکن زن و بهترین مهاجم.

بعد از آنکه جایزه کوپا، جایزه‌ای که به بهترین بازیکن جوان فصل، اهدا می‌شود در اختیار گاوی، ستاره 18ساله بارسا قرار گرفت، عده‌ای از انتخاب فرانس فوتبال انتقاد کرده و معتقد بودند ستاره‌های جوان دیگری مثل جمال موسیالا یا ادواردو کاماوینگا از گاوی شایسته‌تر بوده‌اند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از جمله این منتقدان بود و گفت:" شما خبرنگارها معمولا طرفدارانه و به نفع باشگاه محبوب‌تان به همه چیز نگاه می‌کنید ولی من هم نظر خودم را دارم. من اگر بودم در مورد جایزه کوپا طور دیگری رای می‌دادم. معتقدم جمال موسیالا و جود بلینگام فصل بهتری نسبت به گاوی داشتند".

ژاوی اما امروز از همتای آلمانی‌اش انتقاد کرده و مدعی شد گاوی به شایستگی این جایزه را دریافت کرده است. او در صحبت‌هایش گفت:" می‌خواهم همینجا به گاوی، الکسیا پوتیاس و لواندوفسکی تبریک بگویم که آن شب سه جایزه گرفتند. گاوی واقعا شایسته جایزه کوپا بود. بارسا زنده است و این را در مراسم توپ طلا نشان داد. با اینکه در حال حاضر نتایج خوبی نمی‌گیریم ولی هنوز در بالاترین سطح فوتبال حضور داریم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xqoez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: موافقت با انتقال کوتینیو به بارسلونا تصمیم سختی بود