تاریخ انتشار: 1395/08/21 11:08
کد خبر: 249773

باید از این بحران خارج شویم

فوق ستاره آرژانتین و بارسلونا می گوید این تیم باید هر چه زودتر از بحران خارج شود و فکر دیدارهای حساس پیش رو باشد.
باید از این بحران خارج شویم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم ملی آرژانتین در ادامه بدبیاری های خود در انتخابی جام جهانی برابر برزیل با ۳ گل شکست خورد تا به این ترتیب شوک بزرگی در راه صعود به جام جهانی روسیه را تجربه کند. حالا در صورتی که آلبی سلسته نتواند برابر کلمبیا پیروز شود، کار دشواری برای رسیدن به بیست و یکمین دوره جام جهانی پیدا خواهد کرد.

لیونل مسی در دیدار برابر برزیل شب خوبی نداشت و نتوانست حضور موثری در ترکیب تیم ملی کشورش داشته باشد. او بعد از دیدار برابر برزیل و شکست در بلوهوریزنته گفت: دیگر نباید شکست بخوریم. از قبل می دانستیم دیدار سختی در انتظار ماست. بازی با برزیل در خانه این تیم همیشه دشوار است ولی ما فوتبال خیلی خوبی ارائه دادیم، گل اولی که دریافت کردیم ما را شوکه کرد و گل دوم ما را کشت. دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. ما فوتبال با نظم و با برنامه ای ارائه دادیم و فقط در گل زدن موفق نبودیم. بعد از اینکه دروازه مان باز شد، نظم تیمی خود را از دست دادیم و دیگر نتوانستیم به بازی برگردیم. 

مسی ادامه داد: باید از نظر ذهنی قوی شویم و هر چه سریع تر از این بحران خودمان را خارج کنیم. می دانم که مردم آرژانتین صبور نیستند و انتقاد می کنند ولی در بازی با کلمبیا، هواداران باید تیم را تشویق کنند و بازیکنان را هو نکنند. الان وقت انتقاد کردن نیست. هنوز صعود به جام جهانی به خودمان بستگی دارد و به همین خاطر باید با هوشیاری برابر کلمبیا به میدان برویم. می دانم مردم الان خسته هستند و ناراحتی دارند ولی الان وقت این است که متحد شویم تا بتوانیم در جام جهانی روسیه حاضر باشیم. دیگر نباید امتیاز از دست بدهیم. خصوصا بازیهایی که در خانه داریم. باید تمام دیدارهای خانگی خودمان را ببریم که بازی با کلمبیا نیز یکی از همین دیدارها است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36melj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


« مسی» و «نیمار» بازیگران اصلی نبرد بزرگ