تاریخ انتشار: 1401/07/29 01:29
زمینه‌سازی برای عذرخواهی و بازگشت به تمرینات
کد خبر: 15010

واکنش رونالدو به اخراج موقت: احساساتی شدم

فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به نوعی بابت رفتار خود در بازی با تاتنهام عذرخواهی کرد.
واکنش رونالدو به اخراج موقت: احساساتی شدم

چهارشنبه شب و در دیداری مهم از هفته دوازدهم لیگ جزیره، منچستر یونایتد توانست با ارائه یک بازی خوب و برتر، با 2 گل از سد تاتنهام عبور کند و همچنان در کورس تیم های مدعی باقی بماند.

البته پیروزی درخشان یونایتد برابر تیم خوب آنتونیو کونته با حواشی بزرگی همراه بود. کریستیانو رونالدو که در این بازی به میدان نرفت، پیش از سوت پایان بازی تصمیم گرفت تا از روی نیمکت بلند شده و راهی رختکن شود. او سپس اولدترافورد را به تنهایی ترک کرد.

رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که اریک تن هاخ دستور تعویض رونالدو را در دقایق پایانی داده ولی کاپیتان تیم ملی پرتغال از این تصمیم سرپیچی کرده و راهی رختکن شده است. به همین دلیل، سرمربی یونایتد امروز تصمیم گرفت تا رونالدو را به مدت سه روز از حضور در تمرینات محروم کند و او از فهرست تیم برای بازی با چلسی کنار گذاشته شد.

با این حال، فوق ستاره پرتغالی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، به این موضوع واکنش نشان داد و از رفتار خود ابراز پشیمانی کرد. رونالدو در این پست نوشته است:

«همانطور که همیشه در طول دوران حرفه ایم این کار را انجام داده ام، سعی می کنم با احترام نسبت به همکارانم، حریفان و مربیانم رفتار کنم و با احترام بازی کنم. این مسئله تغییر نکرده است و من نیز تغییر نکرده ام. من همان فرد و همان (بازیکن) حرفه ای هستم که در 20 سال گذشته در فوتبال سطح بالا بازی کرده ام و احترام، همیشه نقش بسیار مهمی در تصمیم گیری من داشته است.

من (به عنوان یک بازیکن) خیلی جوان شروع کردم، نمونه های قدیمی تر و با تجربه ترین بازیکنان همیشه برای من بسیار مهم بودند. بنابراین، بعداً، همیشه سعی کرده‌ام خود را الگوی جوانانی قرار دهم که در تمام تیم‌هایی که حضور داشته‌ام، رشد کرده‌اند. متأسفانه این همیشه ممکن نیست و گاهی اوقات احساساتی می شوم.

واکنش رونالدو به اخراج موقت: احساساتی شدم

در حال حاضر، فقط احساس می کنم که باید در کارینگتون سخت کار کنم، از هم تیمی هایم حمایت کنم و برای همه چیز در هر بازی آماده باشم. تسلیم شدن در برابر فشار یک گزینه نیست. هرگز نبوده است. این منچستریونایتد است و ما باید متحد باشیم. به زودی دوباره با هم خواهیم بود.»

واکنش رونالدو به موضوع اخراج موقتش از منچستر یونایتد، می تواند زمینه ای برای بازگشت او به تمرینات باشد. انتظار می رود با عذرخواهی این فوق ستاره و اعتراف به عمل اشتباهش، پس از دیدار با چلسی، مجوز بازگشت او از سوی تن هاخ صادر شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5e5l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره پرتغالی به منچستر بازگشت