تاریخ انتشار: 1401/08/01 16:31
کد خبر: 14889

لواندوفسکی: آرژانتین بخت اول قهرمانی است

مهاجم لهستان ابراز امیدواری کرد این تیم جواز صعود به دور بعدی جام جهانی را به دست بیاورد. او همچنین از رقیب لهستان در مرحله گروهی به عنوان بخت اول قهرمانی یاد کرد.

لواندوفسکی: آرژانتین بخت اول قهرمانی است

به نقل از اوله، روبرت لواندوفسکی معتقد است که آرژانتین به خاطر داشتن لیونل مسی شانس اول کسب جام در قطر است. لهستان در دور گروهی جام جهانی نیز با آرژانتین همگروه شده است و باید برابر این تیم به میدان برود.

روبرت لواندوفسکی درباره بازی با آرژانتین در جام جهانی گفت: این بازی بدون شک سخت ترین بازی ما در دور گروهی خواهد بود. رویارویی با تیمی که چند بازیکن قدرتمند و بسیار عالی در ترکیب خود دارند کار آسانی نیست.

وی در خصوص دو رقیب دیگر نیز افزود: مکزیک تیم سختی است که همیشه می‌جنگد و هیچ وقت تسلیم نمی شود، مکزیکی ها جوانی را با تجربه ترکیب می‌کنند و می‌دانند چگونه در مسابقات بزرگ بازی کنند. این چیزی است که ما کاملاً در مورد آن اطلاعات داریم. برای ما این بازی یک چالش بزرگ خواهد بود. عربستان سعودی نیز  می‌تواند شگفتی‌ساز شود. ما می‌دانیم که آنها دفاع محکم و تاکتیک‌های خوبی دارند. آنها بسیار چابک هستند و باید بتوانیم نظم دفاعی آنها را از بین ببریم. فکر می‌کنم با روحیه خوب وارد این گروه شویم و امیدوار به صعود خواهیم بود. 

لهستان در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در مرحله گروهی حذف شد و روبرت لواندوفسکی نیز نتوانست در این جام برای تیم ملی کشورش گلزنی کند. لواندوفسکی درباره عملکرد خود در جام جهانی روسیه گفت: جام جهانی روسیه یکی از بزرگترین ناامیدی های دوران حرفه ای من بود. نه تنها به این دلیل که در جام حذف شدیم بلکه خودم نیز نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم. این حذف دردناک بود. در سال ۲۰۱۸، هم من و هم کل تیم شکست خوردیم و امیدوارم در  جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qaamp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مسی: تصمیمم را گرفته‌ام این آخرین جام جهانی من است