تاریخ انتشار: 1395/08/21 17:36
کد خبر: 249711

در مونیخ خوشحالم/فوتبال فقط در بارسلونا خلاصه نمیشود

تیاگو، سال 2013 و با پیوستن گواردیولا به بایرن ترجیح داد از بارسا جدا شده و راهی این تیم مونیخی شود.
در مونیخ خوشحالم/فوتبال فقط در بارسلونا خلاصه نمیشود

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، در واقع بندی در قرارداد این بازیکن برزیلی-اسپانیایی وجود داشت که به وی اجازه جدایی از بارسلونا را می داد. او اگر کمتر از 25 بازی برای بارسلونا در فصل 2012-2013 انجام می داد، می توانست آزادانه به تیم دیگری بپیوندد.

پس از سه سال، تیاگو همچنان از اینکه به بایرن پیوسته ابراز خوشنودی می کند:« هرگز از اینکه بارسلونا را ترک کردم پشیمان نشده ام. فوتبال در بارسلونا خلاصه نمی شد. جام هایی آنجا فتح کردم که دخالت چندانی در فتحشان نداشتم و قرابت زیادی به آنها حس نمی کردم. حالا در بایرن بیشتر بازی می کنم و خوشحالم.»

 

رابطه با آنچلوتی:« او فوق العاده است و برای بازیکنانش مثل یک برادر بزرگتر و حتی پدر. ارتباط بی نظیری با او دارم. قبلا از بازیکنان رئال وصف او را شنیده بودم. آنچلوتی خیلی خوب به بازیکنانش القا می کند که از آنها چه سبک بازی انتظار دارد. با او مسیر درستی را طی می کنیم.»

 

انتخاب تیم ملی اسپانیا به جای برزیل:« انتخاب درستی بود و به پوشیدن پیراهن تیم ملی اسپانیا افتخار می کنم. همه زندگی من اینجا بوده و عاشق اسپانیا هستم. رافینیا(برادر تیاگو) اما در برزیل به دنیا آمده و وابستگی بیشتری به آنجا داشت. به همین دلیل تیم برزیل را انتخاب کرد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kle5v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلوز: برزیل برای مسی احترام قائل است