تاریخ انتشار: 1401/08/13 17:26
کد خبر: 14392

گواردیولا: امروز تکلیف ارلینگ هالند مشخص می‌شود

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی، مدعی شد امروز تکلیف ارلینگ هالند برای دیدار با فولام معلوم می شود.
گواردیولا: امروز تکلیف ارلینگ هالند مشخص می‌شود

زمان زیادی تا آغاز جام جهانی و تعطیلی مسابقات لیگ برتر نمانده و ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی، در چند بازی اخیر در ترکیب این تیم غایب بوده است. در نشست خبری پیش از دیدار با فولام، پپ گواردیولا در مورد شرایط این مهاجم گلزن و البته خداحافظی جرارد پیکه، شاگرد سابقش در بارسلونا از میادین صحبت کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "از عملکرد فولام در فصل جدید متعجب نشدم. آنها سرمربی فوق العاده ای دارند و فعالیت این تیم در بازار تابستانی نیز خوب بوده است. ما وقت به اندازه کافی نداریم. دیروز ریکاوری انجام شد و تیم خسته است. برخی از بازیکنانی که که اخیرا بازی نکرده اند فردا در ترکیب قرار خواهند گرفت. بازیکنان سیتی الکساندر میتروویچ را شناخته و در گذشته برابر او بازی کرده اند.  

هنگام ارسال توپ های بلند برای میتروویچ، ایجاد موقعیت خطرناک برای حریف و از دست رفتن توپ برای ما تضمین شده است. باید برای توپ دوم آماده شویم. میتروویچ بازیکن خطرناکی بوده و فصل گذشته چندین بار موفق به گلزنی شد.

شرایط ارلینگ هالند و احتمال بازگشت او به ترکیب؟ شرایط او خیلی بهتر شده و ما امروز در مورد احتمال حضور این بازیکن در لیست تیم تصمیم خواهیم گرفت. ارلینگ هالند گام خوبی برای بازگشت به میادین برداشته و امروز بعدازظهر تمرین داریم و خواهیم دید که شرایط این بازیکن چگونه است. ما شرایط هالند را بررسی کرده، نظر او و نظر پزشک تیم را جویا شده و اوضاع این بازیکن در تمرینات را نیز خواهیم دید.

خداحافظی جرارد پیکه از میادین؟ خبر تعجب برانگیزی بود. جرارد پیکه در دوران جوانی سابقه بازی کردن در لیگ برتر را دارد. بعد از سپری کردن دوره ای فوق العاده در بارسلونا، من برای جرارد پیکه و خانواده اش بهترین ها را آرزو می کنم. من پدر و مادر پیکه را می شناسم و آنها خانواده ای فوق العاده هستند."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wo6er

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سیتی در شوک؛ هالند لنگان لنگان راه می رود+عکس