تاریخ انتشار: 1401/08/17 00:43
کد خبر: 14280

پدیده بایرن معرفی کرد: چهار مدعی قهرمانی جام جهانی

جمال موسیالا، ستاره ۱۹ساله بایرن مونیخ، که با تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور خواهد داشت مدعیان قهرمانی این رقابتها را از نظر خود معرفی کرد.
پدیده بایرن معرفی کرد: چهار مدعی قهرمانی جام جهانی

جمال موسیالا بدون شک یکی از پدیده‌های فوتبال آلمان و بایرن مونیخ است. این ستاره که در 19سالگی به یکی از مهره‌های اصلی باواریایی‌ها تبدیل شده است حالا منتظر است تا در قطر با پیراهن مانشافت بدرخشد تا خودش را به عنوان یکی از جوان‌ اول‌های فوتبال دنیا مطرح کند.

موسیالا در گفتگویی با نشریه آلمانی کیکر درباره قطر و تیم ملی کشورش صحبت کرد و نشان داد برای درخشش در این تورنمنت تا چه حد جاه‌طلب است. او همانطور که در این مصاحبه می‌گوید به خوبی می‌داند که جام جهانی بزرگترین رویداد دنیای ورزش بوده و درخشش در آن می‌تواند آینده هر فوتبالیست جوانی را دگرگون کند.

این پدیده آلمانی بایرن مونیخ به کیکر گفت:" معتقدم مانشافت امسال تیم خیلی خوبی است که می‌تواند تا مراحل نهایی پیش برود. ما از نظر کیفیت بازیکن‌ها توان این رو داریم که مدعی فتح جام باشیم. با این ذهنیت وارد تورنمنت می‌شویم که جام را به دست بیاوریم. باید به این باور داشته باشیم. من که چنین باوری دارم".

موسیالا با اینکه رویای فتح جام را در سر دارد می‌داند که جام جهانی چه رقابت دشواری است. او در پاسخ به این سوال کیکر که کدام تیم‌ها را مدعیان قهرمانی می‌داند گفت:" مدعیان زیادی هستند. برزیل خیلی آماده است. آرژانتین هم همیشه مدعی است. همینطور فرانسه".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ekyzy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره اتلتیکومادرید منکر مذاکره با  بایرن مونیخ شد