تاریخ انتشار: 1401/08/20 23:00
کد خبر: 14143

کیلیان ام باپه: گفتم نمی‌توانم برای کسانی که فکر می‌کنند میمون هستم بازی کنم

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه فاش کرد که به دلیل توهین نژادی که در یورو 2020 به او شد، به فکر بازنشستگی از فوتبال ملی بوده است.
کیلیان ام باپه: گفتم نمی‌توانم برای کسانی که فکر می‌کنند میمون هستم بازی کنم

خروس ها با شکست در ضربات پنالتی مقابل سوئیس در مرحله یک شانزدهم نهایی از  رقابت  های  یورو  2020 حذف شدند. ام باپه ضربه پنالتی خود را در دیدار حذفی از دست داد و مسابقات را بدون گل به پایان رساند. این بازیکن 23 ساله در پی ناکامی تیم هدف آزارهای نژادپرستانه قرار گرفت و در نتیجه به فکر  بازنشستگی  از  فوتبال  ملی بود.

ام باپه به Sports Illustrated گفت:

به مسئولان تیم ملی گفتم نمی توانم برای افرادی که فکر می کنند من یک میمون هستم بازی کنم. من بازی نمی کنم. من بازتابی از آنهایی هستم که در اطراف من فوتبال  بازی  می کنند و مرا دنبال می کنند، فکر کردم و دیدم این جلوه خوبی ندارد که تسلیم شوم. چون فکر می کنم برای همه یک الگو هستم. این یک  فرانسه  جدید است. به خاطر این بود که من  تیم ملی  را رها نکردم. زیرا این پیامی برای  نسل جوان  است که بگوییم: ما قوی‌تر از این ها هستیم.

ام باپه پس از یورو 2020 برای فرانسه در فرم خوبی بوده است و در 10 بازی 11 گل برای تیم دیدیه دشان به ثمر رسانده است. فرانسه این شانس را دارد که با شروع مسابقات  جام جهانی  در  قطر  در اواخر این ماه میلادی، از نام خود دفاع کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v5x9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاسخ نهایی PSG به رئال مادرید درباره ام‌باپه