تاریخ انتشار: 1401/08/22 13:40
کد خبر: 14094

هشدار به دخیا: دستمزدت را کم کن تا بمانی

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، باید دستمزدش را کاهش دهد تا بتواند به حضورش در این باشگاه ادامه دهد.
هشدار به دخیا: دستمزدت را کم کن تا بمانی

 قرارداد دخیا با منچستریونایتد در پایان فصل جاری به اتمام خواهد رسید و صحبت درباره تمدید قرارداد با او به گوش می‌رسد.

 

بندی در قرارداد دخیا وجود دارد که به یونایتد اجازه می‌دهد قرارداد او را برای یک فصل دیگر نیز به صورت خودکار تمدید کند اما مدیران این باشگاه فعلا تصمیمی برای استفاده از این بند ندارند.

دیلی استار خبر داده است که شیاطین سرخ از دستمزد بالای این بازیکن راضی نیستند و باور دارند که اگر او قصد دارد همچنان به حضورش در اولدترافورد ادامه دهد، باید دستمزدش را برای امضای قرارداد جدید کاهش دهد.

دخیا در حال حاضر 375 هزار پوند در هفته دریافت می‌کند و همین باعث شده است که یکی از بالاترین دستمزدها را در بین بازیکنان منچستریونایتد و همچنین تمامی بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس داشته باشد.

گفته می‌شود که پیشنهاد جدید مدیران یونایتد به این بازیکن این است که دستمزدش را حداقل 100 هزار پوند کاهش دهد تا بتواند همچنان پیراهن این باشگاه را به تن داشته باشد و چند سال دیگر نیز به حضورش در این تیم ادامه دهد.

مذاکرات بین مدیران یونایتد و مدیر برنامه و نمایندگان این بازیکن هنوز وارد فاز رسمی و جدی نشده است اما گفته می‌شود که دخیا علاقه زیادی به ادامه حضور در اولدترافورد دارد و به این ترتیب احتمال این که چنین پیشنهادی را از سوی آنها بپذیرد بسیار زیاد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y8qna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک تهدید جدید برای داوید دخیا در منچستریونایتد