تاریخ انتشار: 1401/08/22 22:25
کد خبر: 14074

هشدار به امباپه: باید در دفاع شرکت کنی

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، مدعی شد کیلیان امباپه در برخی مسابقات باید در خط دفاعی نیز کمک کند.
هشدار به امباپه: باید در دفاع شرکت کنی

کیلیان امباپه در جام جهانی 2018 نمایش فوق العاده ای داشته و با زدن چهار گل و البته درخشش در دیدار فینال برابر کرواسی، نقش مهمی در دومین قهرمانی تیم ملی فرانسه در تاریخ این مسابقات ایفا کرد. امسال نیز تیم دیدیه دشان بی تردید یکی از بخت های مسلم کسب عنوان قهرمانی است و برای رسیدن به این هدف دشوار، آنها به یک کیلیان امباپه آماده در ترکیب خود نیاز دارند.

اما این ستاره جوان در ترکیب پاری سن ژرمن در سال های اخیر خیلی تمایلی به شرکت در امور دفاعی نشان نداده و بیشتر وقت خود را در زمین حریف سپری می کند. دیدیه دشان در آستانه شروع جام جهانی تاکید کرد به کیلیان امباپه آزادی عمل می دهد، اما او در برخی موارد باید در امور دفاعی نیز شرکت کند.

دیدیه دشان گفت: "کیلیان امباپه یک مهاجم است و چنین بازیکنی به آزادی عمل و فضا در زمین نیاز دارد. من نیز این آزادی را در زمین به کیلیان امباپه خواهم داد. همچنین این بازیکن او کمتر از همه بازیکنان پشت سرش شامل هافبک ها و مدافعان تیم ملی فرانسه، تعهد برای شرکت در امور دفاعی تیم در زمین خواهد داشت. اما در بازی های دشوار در جام جهانی و وقتی کنترل توپ در اختیار بازیکنان ما نیست، هیچ بازیکنی نمی تواند در کمک به خط دفاعی غایب باشد و همه بازیکنان حاضر در زمین ملزم به انجام این کار هستند."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27ql66

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی فرانسه امباپه را تحسین کرد