تاریخ انتشار: 1401/08/23 14:49
جوردی آلبا:
کد خبر: 14057

آماده نباشم خودم از بارسلونا جدا خواهم شد

جوردی آلبا، مدافع اسپانیایی بارسلونا، تاکید کرد قصدی مبنی بر جدایی از این باشگاه ندارد.
آماده نباشم خودم از بارسلونا جدا خواهم شد

جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسا چندی قبل از فوتبال خداحافظی کرد و در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال جدایی جوردی آلبا و سرخیو بوسکتس، دو بازیکن باتجربه دیگر این تیم در پایان فصل به گوش می رسد. اما جوردی آلبا که در فصل تابستان مورد توجه اینتر قرار داشت، قصد دارد تا سال 2024 و پایان قراردادش در بارسلونا بماند و او تاکید کرد فعلا احساس می کند در شرایط خوبی قرار دارد.

جوردی آلبا گفت: "هرگز در مورد پیشنهاد اینتر در فصل تابستان یا پیشنهادی از تیم های دیگر به من چیزی گفته نشد. البته چنین شایعاتی اصلا باعث ناراحتی من نمی شود، زیرا همیشه در مورد چیزهای زیادی صحبت می شود و هر کسی که من را از نزدیک می شناسد، به خوبی می داند که قصد من این است که سال ها در بارسلونا بمانم و تا زمانی که بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم، برای این تیم به میدان بروم.

وقتی نتوانم این عملکرد را ارائه دهم، خودم اولین نفری هستم که درخواست جدایی خواهم داد. اما در حال حاضر از نظر روحی و جسمی احساس خیلی خوبی دارم و تا زمانی که شرایط به همین ترتیب پیش برود، در بارسلونا به بازی ادامه خواهم داد. هواداران رابطه بسیار خوبی با من دارند. آنها می دانند که من بخش از این باشگاه هستم و همیشه با تمام توان با لباس بارسلونا به میدان می روم."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gdoz5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بخشش 30 میلیون یوروی پیکه به بارسا!