تاریخ انتشار: 1401/08/23 17:03
کد خبر: 14052

یورگن کلینزمن: آلمان حداقل باید به نیمه‌نهایی جام‌جهانی برسد

یورگن کلینزمن، اسطوره فوتبال آلمان، معتقد است تیم ملی کشورش حداقل باید تا نیمه نهایی جام جهانی 2022 بالا بیاید.
یورگن کلینزمن: آلمان حداقل باید به نیمه‌نهایی جام‌جهانی برسد

تنها 6 روز دیگر به شروع جام جهانی قطر باقیمانده و گمانه‌زنی ها در مورد شانس های قهرمانی از هفته ها پیش شروع شده است. به غیر از ایتالیا، دیگر مدعیان سنتی قهرمانی، در جام جهانی حاضر هستند و باید دید در نهایت چه تیمی قهرمان خواهد شد.

یورگن کلینزمن، ستاره سابق تیم ملی آلمان، که در جام جهانی 1990 با این تیم قهرمان شد و در جام جهانی 2006 نیز هدایت مانشافت را برعهده داشت، در مورد مدعیان اصلی قهرمانی گفت:«به عنوان یک هوادار فوتبال و نه یک آلمانی، معتقدم برزیل و آرژانتین بیشترین شانس را خواهند داشت. هر دو با انگیزه و اشتیاق بسیار زیادی به این مسابقات رسیده اند و بیشترین شانس را خواهند داشت. برزیل 20 سال است قهرمان نشده و آرژانتین هم به خاطر لیونل مسی انگیزه بسیار بالایی دارد. مسی هشت سال پیش تا یک‌قدمی جام رفت ولی موفق نشد و این شاید آخرین جام جهانی او باشد. آرژانتینی ها به خاطر او هر کاری خواهند کرد. من پرتغال را هم در میان سه مدعی اصلی قهرمانی قرار می دهم. پرتغال با رونالدو و تیم خوبی که دارد، مدعی بزرگی است.»

کلینزمن در مورد آلمان گفت:«آلمان تحت هر شرایطی در میان مدعیان است. حداقل انتظار ما این است که به نیمه نهایی برسیم و در کنج ذهن‌مان نیز همیشه امید داریم قهرمان شویم. سخت است ولی غیرممکن نیست.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/399wdx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یواخیم لو تا سال ۲۰۲۰ سرمربی آلمان می‌ماند