تاریخ انتشار: 1401/08/23 17:45
کد خبر: 14050

سکوت راموس شکست : من هنوز تمام نشده‌ام

سرخیو راموس در فهرست نهایی تیم ملی اسپانیا برای جام جهانی قرار نگرفت و امروز با انتشار یک بیانیه، به این قضیه واکنش نشان داد.
سکوت راموس شکست : من هنوز تمام نشده‌ام

جمعه گذشته لوئیس انریکه، مربی تیم ملی اسپانیا، اسامی 26 بازیکن منتخب خود برای جام جهانی را اعلام کرد و در آن فهرست، سرخیو راموس حضور نداشت. راموس در پی اس جی به شکل ثابت بازی می‌کند و مصدومیت را کاملا پشت سر گذاشته ولی شانس حضور در جام جهانی را از دست داد.

پس از سه روز، سکوت راموس شکست و او با انتشار متنی در صفحه اجتماعی خود نوشت:«فصل گذشته سخت و دشوار بود، هم به خاطر وفق پیدا کردن با فضای تیم و شهر جدیدم و هم به خاطر مصدومیت های متوالی. با تمام روح و جان تلاش کردم به روزهای خوب گذشته برگردم و مصدومیت را فراموش کنم. برای اینکه به اهدافی که از قبل مشخص کرده بودم، برسم. خوشبختانه می توانم بگویم که در فصل جاری به فرم سابقم برگشته‌ام و بار دیگر در حال لذت بردن از فوتبال در پی اس جی و شهر بزرگ پاریس هستم.

جام جهانی؟ البته که یکی از رویاهای بزرگ من بود و می توانست پنجمین جام جهانی‌ام باشد ولی متاسفانه بازی ها را باید از خانه تماشا کنم. سخت است ولی هر روز خورشید طلوع می کند و هیچ چیز برای من تغییر نخواهد کرد. نه عشقم به فوتبال و نه ذهنیتم عوض نخواهد شد. من مثل سابق 24 ساعت خودم را وقف فوتبال خواهم کرد. این حس واقعی من است و دوست داشتم با شما به اشتراک بگذارم. ممنون برای لطف و محبت‌تان. برای من هنوز چالش ها و اهداف زیادی باقی مانده است. به زودی می‌بینم‌تان.» 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qla6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادووکات: برای دیدار با کره جنوبی و ایران آماده می‌شویم/ می‌خواهیم به جام جهانی برسیم