تاریخ انتشار: 1395/08/21 20:17
کد خبر: 249671

خط و نشان قطری‌ها با بردن میزبان جام‌جهانی!/منتخب جهان ناکام در دور برگشت شاخ می‌شود؟

تیم ملی قطر در دیداری دوستانه توانست میزبان جام جهانی را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. تیم ملی منتخب جهان قطر که 15 بازیکن غیر آسیایی دارد، در بازی های قبلی خود، از 4 مسابقه تنها 3 امتیاز گرفته است و این هفته در پکن با چین بازی دارد. قطری ها بعد از سه بازی نخست، کارنیو را برکنار کردند فوساتی با سابقه را به تیم ملی شان آوردند.
خط و نشان قطری‌ها با بردن میزبان جام‌جهانی!/منتخب جهان ناکام در دور برگشت شاخ می‌شود؟

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، فوساتی که خیلی خوب فوتبال قطررا می شناسد ، مثل سرمربی قبلی برای گفت و گو با بازیکنانش نیاز به چند مترجم ندارد و با بیشتر آنها در لیگ قطر کار کرده است. آنها در بازی قبلی 3 امتیاز گرفتند و حالا امید دارند ، در دور برگشت بتوانند امتیازات از دست رفته را جبران کنند. قطری ها هزینه زیادی کردند ودوست داشتند قبل از میزبانی بازی های جام جهانی 2022 به بازی های جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند و اصلا نمی خواهند جام جهانی را برای اولین بار در مسابقاتی تجربه کنند که میزبانش هستند.

البته این تیم برای بازی های دور برگشت مشکلی بزرگ دارد. آنها در بازی با چین و ایران ، 4 بازیکن کلیدی شان را برای دعواهای پایان مسابقه شان با ایران در ورزشگاه آزادی ، در اختیار ندارند. نکونام با خوشحالی بعد از گلش اگرچه 3 بازیکن ایران را از بازی با سوریه محروم کرد اما توانست نسخه قطری ها را در این گروه به کلی بپیچد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zy9mn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کارلوس: مارسلو بهترین دفاع چپ جهان است