تاریخ انتشار: 1401/08/24 23:50
پل پارکر: احترام نگذاشتن به حریفان دردسرساز می‌شود
کد خبر: 14006

هشدار مدافع انگلیس به ساوت‌گیت: ایران را دست‌کم نگیر!

مدافع اسبق تیم ملی انگلیس می گوید انتظار پیروزی راحت برابر ایران اشتباه است و نباید تیم کی‌روش را دست‌کم گرفت.
هشدار مدافع انگلیس به ساوت‌گیت: ایران را دست‌کم نگیر!

 شاگردان گرت ساوت‌گیت نخستین بازی خود در رقابت های جام جهانی را در استادیوم بین المللی خلیفه در الریان و برابر ایران برگزار خواهند کرد. در همین زمینه، پل پارکر، مدافع سابق انگلیس معتقد است که تیم ملی این کشور نمی تواند ایران را دست کم بگیرد.

آماده سازی اولین جام جهانی زمستانی، فاقد شور و هیجان معمولی است که همواره قبل از یک تورنمنت تابستانی شاهد بوده ایم و انگلیس بدون برد در شش بازی لیگ ملت های اروپا و پس از سقوط از سطح اول به سطح دوم، راهی قطر شده است.

با این وجود، این انتظار وجود خواهد داشت که انگلیس همچنان به اندازه کافی برای مقابله با چالشی به نام ایران که در رتبه بیستم رده بندی فیفا قرار دارد، آمادگی داشته باشد.

پارکر بخشی از تیم انگلیس بود که در جام جهانی 1990 ایتالیا بازی های خوبی را ارائه کرد و به نیمه نهایی رسید اما در ضربات پنالتی مغلوب آلمان غربی شد.

این بازیکن اسبق سه شیرها که اکنون 58 ساله است، سابقه حضور در فولام، کوئینزپارک رنجرز و منچستریونایتد را دارد و به بیشتر از همه می داند که احترام نگذاشتن به حریفان بین المللی چه نتیجه ای در بر دارد.

پارکر به خبرگزاری PA گفت: وقتی به گروهی که انگلیس در آن حضور دارد نگاه می‌کنید، همه می‌گویند: «خب، باید آنها را ببری»، اما باید آن را واقعا ترسناک دانست، زیرا فشارهای زیادی روی این بازی وجود دارد.

او ادامه داد: مردم می گویند انگلیس باید در هر بازی پیروز شود و این درست مانند زمانی است که ما با کامرون بازی کردیم (در یک چهارم نهایی جام جهانی 1990). آن دیدار، سخت تر از چیزی بود که تصور می شد. ما فقط برای آنها احترام کافی قائل نشدیم و کار برایمان سخت شد.

qcivnkhi

پارکر اضافه کرد: شما می توانید به این بازی نگاه کنید و بگویید که باید ایران را شکست دهیم، اما ما همچنین می دانیم که آمریکا حریف سختی خواهد بود. آنها چند باری سد راه ما شدند. سپس نوبت به ولز می رسد که یک بازی دربی است و واقعاً هر اتفاقی می تواند رخ دهد.

او اضافه کرد: شما بیرون می روید و کل کشور انتظار دارند بازی ها را ببرید. زیرا حریفان انگلیس (در مرحله گروهی) رقبایی نیستند که قرار است قهرمان جام جهانی شوند، بنابراین انگلیس به بازیکنانی نیاز خواهد داشت که شخصیت خوبی داشته باشند و فقط بخواهند از دور مسابقات نشوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by7nv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصاویری تماشایی از آخرین بازی تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی
از زاویه لنز فرتاک ورزشی