تاریخ انتشار: 1401/08/28 08:56
کد خبر: 13907

دلیل غیبت مسی در تمرین آرژانتین مشخص شد

مسی در تمرین اخیر آرژانتین در قطر و در حضور خبرنگاران و عکاسان زیادی غائب بود. سرمربی آلبی سلسته تصمیم گرفت که به او و چند بازیکن دیگر استراحت بدهد.
دلیل غیبت مسی در تمرین آرژانتین مشخص شد

و به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال آرژانتین خود را آماده نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌کند. آرژانتین در نخستین بازی خود به مصاف عربستان خواهد رفت. در تمرین اخیر آلبی سلسته که با حضور خبرنگاران و عکاسان زیادی برگزار شد، خبری از لیونل مسی نبود و این باعث شد تا گمانه زنی‌های زیادی درباره دلیل این غیبت به وجود آید.

طبق اعلام روزنامه مارکا مسی مصدوم نیست و مشکلی دیگری هم ندارد بلکه اسکالونی تصمیم گرفت که به چند بازیکن اصلی تیم از جمله مسی، دی ماریا و اوتامندی که در دیدار برابر امارات بازی کردند استراحت دهد و به همین خاطر آنها در تمرین اخیر تیم شرکت نکردند.

طبق اعلام روزنامه مارکا، مسی و دیگر بازیکنانی که در تمرین حضور نداشتند راهی سالن شدند و آنجا تمرین کردند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. آرژانتین تیم بسیار آماده‌ای است و با هدایت اسکالونی در ۳ سال اخیر برابر هیچ تیمی شکست نخورده است. آنها بعد از قهرمانی در کوپا آمه ریکا و جام فینالیسما پای به جام جهانی گذاشته‌اند و امید زیادی دارند که در این رقابت بزرگ هم به قهرمانی برسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dxejd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تی‌شرت مسی جنجال‌ساز شد