تاریخ انتشار: 1401/08/29 09:13
کد خبر: 13874

بنزما: به خاطر مصلحت تیم کنار می‌روم

کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه بعد از خط خوردن از فهرست فرانسه به خاطر آسیب دیدگی گفت که هیچ وقت تسلیم نمی شود.

بنزما: به خاطر مصلحت تیم کنار می‌روم

و به نقل از اکیپ، کریم بنزما جام جهانی قبلی را به خاطر محرومیت و مسائل انضباطی از دست داد. او در بهترین شرایط به تیم ملی فوتبال فرانسه بازگشت و امید زیادی داشت که در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد.

بنزما قبل از جام جهانی در رئال مادرید مصدوم شد اما همه پیش بینی ها حاکی از این بود که  او به جام جهانی خواهد رسید و حتی پزشکان فرانسه امیدوار بودند که این بازیکن را به بازی با استرالیا برسانند اما به یکباره شوک بزرگی به بنزما و هواداران فوتبال در فرانسه وارد شد و فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که بنزما به خاطر آسیب دیدگی جام جهانی را از دست داد و نمی‌تواند برای فرانسه به میدان رود.

بنزما در واکنش به از دست دادن جام جهانی گفت: در طول زندگی‌ام هیچ وقت تسلیم نشده‌ام اما امشب چاره ای ندارم جز اینکه به مصلحت تیم فکر کنم. من همواره مصلحت تیم را در نظر گرفته‌ام و اکنون هم باید به چنین شرایطی تن دهم به همین خاطر بهتر است که جای خود را به یک بازیکن آماده‌تر بدهم؛ بازیکنی که بتواند در این شرایط به تیم کمک کند. از همه شما به خاطر پیام های حمایتی که به من دادید تشکر کنم. پیش به سوی جلو ای فرانسه.

بنزما در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می برد. او در سال ۲۰۲۲ به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان انتخاب شد و دو روز پیش هم جایزه گلوب ساکر را در امارات کسب کرد. حضور این بازیکن می توانست کمک زیادی به فرانسوی ها برای دفاع از عنوان قهرمانی کند. فرانسه در گروه چهارم با تیم های استرلیا، تونس و دانمارک همگروه است و در نخستین بازی اش به مصاف استرالیا خواهد رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qldd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پخش موسیقی هم در جام جهانی قطر ممنوع شد؟