تاریخ انتشار: 1401/09/03 15:19
جام جهانی قطر
کد خبر: 13669

برگ برنده ایران برابر ولز را بشناسید/جدال دو فوق ستاره در حساس‌ترین بازی تیم ملی

تیم ملی ایران فردا جمعه در دومین بازی خود در جام جهانی 2022 برابر ولز صف آرایی خواهد کرد.
برگ برنده ایران برابر ولز را بشناسید/جدال دو فوق ستاره در حساس‌ترین بازی تیم ملی

تیم ملی ایران در بازی‌های جام جهانی 2022 که در کشور قطر برگزار می‌شود، در اولین دیدار بازی بسیار ضعیفی از خود به نمایش گذاشت تا در نهایت این بازی با نتیجه 6بر2 به اتمام برسد تا سنگین‌ترین شکست در تاریخ جام جهانی به نام کارلوس کی روش و شاکردان به ثبت برسد خود را پذیرا باشد.

علی‌رغم شکست سنگین که منجر به ناراحتی علاقه‌مندان به تیم ملی ایران گردید، یک موضوع جای خوشحالی داشت و آن هم زدن دو گل به انگلیس توسط مهدی طارمی بود؛ ستاره‌ای که طی چند سال اخیر هر گاه به میدان رفته است بوی گل می‌دهد و این همان نقطه امید ایران در ادامه رقابت‌های جام جهانی قطر خواهد بود.

تیم ملی ایران در حالی فردا ساعت 13/30 دقیقه به مصاف ولز می‌رود که این تیم در دیدار اول خود برابر آمریکا به تساوی 1بر1 رسید و تنها گل این تیم را هم ستاره بزرگ فوتبال جهان گرت بیل به ثمر رساند تا امیدهای شاگردان کارلوس کی روش برای صعود از گروه بیشتر بشود.

فردا جمعه جدا از جدال تیم‌های ملی ایران و ولز، یک جدال دیدنی نیز خواهیم داشت و آن هم حضور مهدی طارمی و گرت بیل در دو سوی میدان است که کلیدی‌ترین بازیکنان تیم‌های ملی خود محسوب می‌شوند و باید دید و به انتظار نشست که کدام یک از آنها می‌توانند برای تیم خود شادی آفرین باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xjwb3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقابت برای کفش طلا: طارمی هم هست!

جهانگیری: اساسا آوردن کی روش به همین دلیل بود که ما بد نبازیم
ایران هنوز هم شانس دارد؛ چیزی را از دست ندادیم