تاریخ انتشار: 1401/09/06 15:38
همانطور که گفتم، ما هنوز زنده‌ایم
کد خبر: 13561

رنار: از مادرم معذرت می‌خواهم که ناامیدش کردم

سرمربی تیم ملی عربستان بابت شکست مقابل لهستان از مادرش که برای اولین بار در استادیوم حاضر شده بود، عذرخواهی کرد.
رنار: از مادرم معذرت می‌خواهم که ناامیدش کردم

 هروه رنار، سرمربی تیم ملی عربستان، پس از شکست برابر لهستان در دومین دیدار تیمش در رقابت های جام جهانی، از اینکه مادرش را بابت این نتیجه ناامید کرده است، اظهار تأسف کرد.

سرمربی فرانسوی قبل از این بازی گفته بود که این دیدار برای او بسیار خاص خواهد بود زیرا پدر و مادرش لهستانی بودند، اما او پیراهن ملی عربستان را خواهد پوشید.

این اولین جام جهانی است که مادر رنار برای تماشای بازی ها به استادیوم رفته بود. او در ورزشگاه لوسیل حضور داشت تا یکی از بزرگترین ناراحتی های پسرش را مشاهده کرد، آن هم در شرایطی که او در بازی نخست، آرژانتین را شکست داده بود.

رنار گفت: من فکر می کنم مادرم هر هفته شاید دو یا سه بازی را تماشا می کند. او عاشق فوتبال است. او از پیروزی برابر آرژانتین بسیار خوشحال بود.

رنار پس از شکست برابر لهستان گفت: او امشب خوشحال نخواهد شد. مطمئنم که او واقعاً غمگین است. اما من به او خواهم گفت، تو همیشه به من می گفتی: هرگز تسلیم نشو. همیشه سخت کار کن و شانس دوباره در خانه تو را خواهد زد. همانطور که قبلاً گفتم، ما هنوز زنده ایم.

رنار 54 ساله از زمانی که در سال 2019 هدایت تیم ملی عربستان را برعهده گرفت، به دلیل موفقیتش در این تیم بسیار مورد علاقه بود و محبوبیت او پس از پیروزی مقابل آرژانتین بیش از پیش افزایش یافته است.

رنار موفقیت های زیادی در سطح بین المللی داشته است. او به طرز شگفت انگیزی زامبیا را به اولین قهرمانی تاریخ این کشور در جام ملت های آفریقا در سال 2012 رساند سپس سه سال بعد این شاهکار را با ساحل عاج تکرار کرد. او همچنین مراکش را پس از 20 سال، به جام جهانی 2018 رساند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mky82

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ثبت یک رکورد دیگر برای عربستانی‌ها
جام جهانی قطر