تاریخ انتشار: 1401/09/08 17:25
کد خبر: 13488

چیپ لعنتی: چگونه گل رونالدو به نام برونو شد؟

ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود در حالی که گل در ابتدا به نام رونالدو ثبت شد. حالا مشخص شده که چگونه کمک داوران ویدیویی گل را به نام برونو ثبت کردند.
چیپ لعنتی: چگونه گل رونالدو به نام برونو شد؟

دیدار پرتغال با اروگوئه با برتری 2-0 پرنغالی ها تمام شد و هر دو گل را نیز برونو فرناندز زد. با شروع نیمه دوم، برونو در یک رفت و برگشت و در جناح راست خط دفاعی تیم حریف تصمیم گرفت توپ را روی دروازه حریف برای استفاده رونالدو بفرستد. ابتدا تصور شد با تاثیرگذاری مهاجم شماره 7 توپ تبدیل به گل شده است اما اسکوربورد استادیوم زننده گل را فرناندر معرفی کرد. ضربه برونو فرناندز در دقیقه 54 بازی به طور مستقیم وارد دروازه تیم اروگوئه شده بود و شادی رونالدو برای باز کردن دروازه حریف غیرواقعی بود. البته تا زمان بازبینی فیلم و اصلاح نام گلزن در اسکوربورد استادیوم، کریس شادی خود را انجام داده بود و همه به او بابت باز کردن دروازه تیم حریف تبریک گفتند.

رونالدو تنها یک گل تا رسیدن به رکورد اوزه بیو به عنوان گلزن‌ترین بازیکن تاریخ پرتغال در جام‌های جهانی فاصله دارد و اسطوره بنفیکا با 9 گل در صدر است. طبق گزارش مارکا، درون توپ رسمی آدیداس برای این رقابت ها(الرحله)، چیپی(تراشه) وجود دارد که آخرین ضربه زننده به توپ را مشخص می کند. در واقع اینگونه بود که مشخص شد سر رونالدو برخوردی به توپ نداشت و آخرین کسی که به توپ ضربه زد، برونو بود.

 طبق گزارش ال چیرینگیتو، پرتغال "شواهدی" به فیفا ارائه خواهد کرد که نشان می دهد رونالدو با توپ تماس گرفته است و بنابراین باید گل به نام او ثبت شود اما گل چگونه به نام برونو ثبت شد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pqmr2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ادامه خشم رونی: من بودم رونالدو را خط می‌زدم