تاریخ انتشار: 1401/09/10 15:36
کد خبر: 13380

دی‌بروین و کورتوا بیش از نود دقیقه تحمل هم را ندارند!

به نظر می‌رسد که ریشه اختلافات بین ستاره‌های تیم ملی بلژیک بسیار قدیمی و عمیق است.
دی‌بروین و کورتوا بیش از نود دقیقه تحمل هم را ندارند!

 تیم ملی بلژیک امشب باید در سومین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی کرواسی برود.
این بازی برای شاگردان روبرتو مارتینز از حساسیت خاصی برخوردار است چون شکست این تیم برابر مراکش باعث شده است که آنها در یک قدمی حذف از جام جهانی قرار بگیرند.
در روزهای اخیر اخبار بسیاری از درگیری بین بازیکنان و ستاره‌های باتجربه بلژیک در رختکن این تیم منتشر شد که نشان می‌داد رابطه آنها در بیرون از زمین به هیچ وجه خوب نیست و همین دلیل اصلی ناهماهنگی و شاید حتی حذف یکی از بهترین تیم‌های دنیا از جام جهانی 2022 قطر باشد.
یکی از معضلات اصلی این تیم ارتباط بسیار بد کوین دی بروینه و تیبو کورتوا است که از سال 2013 شروع شد. دو بازیکنی که زمانی هر دو در چلسی حضور داشتند و دوستان بسیار نزدیک بودند اما درگیری و اختلاف بر سر یک زن باعث شد که رابطه آنها به کلی خراب شود.
دی بروینه در زندگینامه‌اش درباره تاثیر این اتفاق در تیم ملی نوشت:« سرمربی بلژیک از من پرسید که آیا لازم است تیبو را از تیم بیرون بیاندازد اما من حق نداشتم تعیین کنم که چه کسی باید انتخاب شود و چه کسی نه. همه ما پیش از این اتفاق دوستان خوبی بودیم اما حالا صرفا بازیکنان حرفه‌ای هستیم و هیچ ارتباطی بیرون از زمین نداریم.»
کورتوا حالا یکی از بهترین دروازه‌بان‌های دنیاست و دی بروینه نیز جز بهترین بازیکنان به حساب می‌آید و روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که آنها سال‌هاست با هم حرف نمی‌زنند و تنش در رختکن این تیم به خوبی حس می‌شود.

در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی مطرح شد که این موضوع را به وضوح نشان می‌داد. دی بروینه مدعی شد که نسل طلایی بلژیک برای موفقیت بسیار مسن است. ادن هازارد نیز خط دفاعی این تیم را کند توصیف کرد که هر دو ادعا باعث خشم یان فرتونگن شد.
علاوه بر این، بحث‌های بسیاری در این باره که چه کسی باید جای چه کسی بازی کند هم وجود دارد. این موضوع در جریان بازی برابر کانادا با اعتراض‌های دی بروینه کنار زمین کاملا مشخص شد.
بسیاری مدعی شده‌اند که ستاره‌های بلژیک پس از شکست ناباورانه برابر مراکش در رختکن تا مرز درگیری فیزیکی نیز پیش رفتند.
جلسه اضطراری روز دوشنبه در اردوی بلژیک برگزار شد. هازاد پس از آن درگیری در رختکن را تکذیب کرد اما صحبت‌‎های کورتوا برعکس آن را نشان داد. او گفت:« ما نیازی نداریم بدانیم چه کسی این اخبار را افشا کرده اما اگر بفهمیم، آخرین روز حضورش در جام جهانی خواهد بود.»
دروازه‌بان رئال مادرید با ابراز ناراحتی از این اتفاق اضافه کرد:« مهم است که همه چیز بین خودمان بماند. همه بتوانند حرف‎‌شان را بزنند. اگر همه صادق باشند، حتی با این که شاید ما از هم خوشمان نیاید، باز هم می‌توانیم برای این تیم و کشور بجنگیم. این که صادقانه و روبرو حرف بزنیم مهم است.»
پیش از این فردریش گونونگبه از آرتی‌ال مدعی شده بود که یک بازیکن نماد واقعی سقوط بلژیک است و آن بازیکن کسی نیست جز دی بروینه، بازیکنی که در زمین افتضاح و بیرون از زمین بدعنق است.
او باید امروز خودش را با تمام توان در زمین بازی نشان دهد چون ممکن است این آخرین بازی بلژیک در جام جهانی 2022 برابر تیم قدرتمند کرواسی باشد. تنها یک پیروزی می‌تواند باعث شود که شیاطین سرخ از افتضاح جام جهانی 2022 فرار کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3er7v4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تبعات حذف مکزیک از جام جهانی