تاریخ انتشار: 1401/09/11 17:19
نابغه فردا به هزار می‌رسد
کد خبر: 13333

لیونل 1000 : بازی تاریخی در انتظار مسی

فردا آرژانتین در یک هشتم نهایی جام جهانی و از ساعت 22.30 به وقت تهران به مصاف استرالیا خواهد رفت. دیداری که برای لیونل خاص خواهد بود.
لیونل 1000 : بازی تاریخی در انتظار مسی

آرژانتین به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی وارد جام جهانی شد ولی در اولین بازی 2-1 به عربستان باخت تا همه را شگفت زده کند. آلبی سلسته برای صعود باید مکزیک و لهستان را شکست می داد و در نهایت نیز موفق به این کار شد تا با 6 امتیاز و صدرنشین از گروه خود بالا بیاید. تیم تحت هدایت لیونل اسکالونی در دو بازی اخیر خود نمایشی بسیار خوب ارائه داد و امیدواری ها را یک بار دیگر بالا برد.

فردا آرژانتین باید در یک هشتم نهایی به مصاف استرالیا برود و این می تواند هزارمین بازی رسمی لیونل مسی در دوران فوتبالش باشد. مسی 778 بار با پیراهن بارسلونا در میادین رسمی بازی کرد. او 168 بازی ملی نیز برای آرژانتین انجام داده و برای پی اس جی نیز در 53 بازی رسمی به میدان رفته است. فردا او بازی شماره 169 ملی خود را انجام خواهد داد و هزارمین بازی رسمی خود را نیز در فوتبال تجربه خواهد کرد. مسی در سه بازی گذشته آرژانتین موفق به زدن دو گل شده است و باید دید فردا در بازی شماره 1000 خود نیز گل خواهد زد یا خیر. لازم به ذکر است که تنها فوتبالیست آرژانتینی که بیش از 1000 بازی رسمی انجام داده، خاویر زانتی با 1114 بازی است.

لیونل مسی

لیونل مسی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gymx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخبار داغ جام جهانی قطر/ از ادامه حضور کی روش خیانت به فوتبال تا  تهدید بوکسور مکزیکی توسط مایک تایسون+صوت
در فرتاک ورزشی برنامه همراه با جام جهانی قطر ببینید؛

اخبار داغ جام جهانی قطر/ از تهدید لیونل مسی تا عذر خواهی سرمربی آمریکا
در فرتاک ورزشی برنامه همراه با جام جهانی قطر ببینید؛