تاریخ انتشار: 1401/09/11 21:40
جام جهانی قطر
کد خبر: 13321

دلداری اروگوئه به بنتانکور: مصدومیت او جدی است؟

رودریگو بنتانکور، ستاره اروگوئه‌ای تاتنهام، در نیمه اول دیدار اروگوئه و غنا مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
دلداری اروگوئه به بنتانکور: مصدومیت او جدی است؟

اروگوئه از ساعتی پیش در آخرین بازی خود در گروه H جام جهانی به مصاف غنا رفته است.

اروگوئه‌ای‌ها نیمه اول را با برتری 2-0 مقابل غنا پشت سرگذاشتند و اگر در نهایت بتوانند برتری خود را حفظ کرده و به پیروزی برسند به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود خواهند کرد. اما یکی از نگرانی‌های اروگوئه در صورت صعود مصدومیت یکی از ستاره‌های این تیم، رودریگو بنتانکور، خواهد بود.

بنتانکور در دقیقه 34 تعویض شد و به جای او ماتیاس وسینو، هافبک لاتزیو، برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. بعد از آنکه غنا یک پنالتی را توسط آندره آیو از دست داد اروگوئه‌ای به فاصله شش دقیقه دو بار توسط دی‌آراسکتا دروازه غنا را باز کردند تا 2-0 پیش بیفتند.

اما کمی بعد از به ثمر رسیدن دو گل اروگوئه بنتانکور در حالی دیده شد که روی زمین نشسته و کادر پزشکی پرتغال در حال رسیدگی به او هستند. در نهایت بنتانکور نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد.

mtl0l1zs

درحالیکه این هافبک 25ساله اروگوئه از مصدومیتش نگران بود و دستهایش را روی سرش گذاشته بود دیگر بازیکنان اروگوئه در کنارش حضور یافته و به او دلداری می‌دادند. هنوز مشخص نیست که شدت آسیب‌دیدگی بنتانکور چقدر است ولی ناراحتی او در حال بیرون رفتن از زمین هواداران اروگوئه و تاتنهام را نگران کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xjeq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلمان اسپانیا را تبرئه کرد: مقصر خودمان هستیم
گزارش آاس

لیونل 1000 : بازی تاریخی در انتظار مسی
نابغه فردا به هزار می‌رسد