تاریخ انتشار: 1401/09/12 19:42
کد خبر: 13294

دکترها اسطوره فوتبال را جواب کردند/ شیمی‌درمانی برای پله جواب نمی‌دهد

بعد از بی نتیجه ماندن شیمی درمانی، «پله» اسطوره برزیلی فوتبال جهان به بخش مراقبت های پایان عمر بیمارستانی در برزیل منتقل شد.
دکترها اسطوره فوتبال را جواب کردند/ شیمی‌درمانی برای پله جواب نمی‌دهد

پله سه شنبه گذشته در بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو بستری شد و حالا نشریه "فولیا سائوپائولو" گزارش داده است که شیمی درمان در مورد پله جواب نداده است. پله این درمان را از سپتامبر 2021 برای درمان سرطان روده خود آغاز کرد و از طرفی در اوایل سال 2022 مشخص شد که روده، ریه و کبد در بدن پله نیز درگیر متاستاز شده است و به همین خاطر شرایط وی رو به وخامت است.

پله 82 ساله در حال حاضر تحت با داروهای آرامش بخش تحت درمان قرار دارد و به همین خاطر شیمی درمانی فعلا لغو شده است و به همین خاطر پزشکان با استفاده از داروهای تسکین دهنده درد در تلاش هستند درد را کاهش بدهند. کادر پزشکی نمی خواهد که سلامت اسطوره فوتبال برزیل با سبک درمانی تهاجمی به خطر بیافتد.

در حال حاضر مشخص است که پله به شدت احساس درد دارد و به همین خاطر مراحل درمان وی با دقت دنبال می شود. پله در ابتدا برای ادامه مراحل شیمی درمانی خود برای درمان سران روده به بیمارستان رفته بود که البته احساس درد شدید و تورم بدنش باعث شد تا یک روز زودتر از زمان موعود به بیمارستان مراجعه کند.

بازیکنان تیم ملی برزیل در جام جهانی نیز نگران شرایط بدنی پله هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yl8e3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر جدید از وضعیت پله در بیمارستان