تاریخ انتشار: 1401/09/13 11:45
جام جهانی قطر
کد خبر: 13272

نگرانی آرژانتین: لطفا جام را از لئو مسی نگیر! (عکس)

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی و جوان، هنوز در جام جهانی نتوانسته درخشش خود در رده باشگاهی را تکرار کند.
نگرانی آرژانتین: لطفا جام را از لئو مسی نگیر! (عکس)

با خداحافظی مهاجمانی باسابقه مانند گونسالو ایگواین و سرخیو آگوئرو از تیم ملی آرژانتین، نوبت ظهور لائوتارو مارتینز فرا رسید و بسیاری تصور می کردند حضور او می تواند کمک بزرگی برای لیونل مسی باشد. اما عملکرد این بازیکن در بازی های اخیر اینقدر بد بوده که دیگر جایی در ترکیب اصلی ندارد و حتی لائوتارو ممکن بود شب گذشته برابر استرالیا یک تنه منجر به ناکامی تیمش در یک هشتم شود.

اما در اواخر مسابقه و زمانیکه به نظر می رسید صعود آلبی سلسته به دور بعد قطعی شده، لیونل اسکالونی تصمیم گرفت لائوتارو مارتینز را به جای خولین آلوارز وارد میدان کرده و احتمالا این مهاجم جوان را از نظر روحی احیا کند. اما لائوتارو در همان بدو ورود و روی پاس فوق العاده لیونل مسی با حرکتی انفرادی، در مقابل دروازه صاحب بهترین فرصت شده و ضربه عجیب او رو به آسمان رفت. البته لائوتارو مارتینز بعد از این فرصت سوزی چمن ورزشگاه را مقصر دانست که بیشتر چیزی شبیه به بهانه جویی بود. در ادامه نیز این بازیکن صاحب دو یا سه موقعیت بسیار خوب دیگر برای گلزنی شد، اما ضربات لائوتارو مارتینز دقیق نبود و توسط رایان مهار شد.

 

اگرچه در نهایت تیم ملی آرژانتین با درخشش امیلیانو مارتینز در دقایق پایانی موفق به صعود به دور بعد شد، اما هواداران این تیم نگران تکرار کابوس گونسالو ایگواین در ادوار گذشته هستند. مهاجمی که به زعم آنها با موقعیت سوزی در بازی های مهم فرصت فتح چند جام در رده ملی را از لیونل مسی گرفت و حالا آنها می ترسند این بار لائوتارو مارتینز در بازی های بعدی این کار را تکرار کند. البته با قرار گرفتن آلوارز در ترکیب اصلی، کمی خیال آنها راحت شده است.

 

4

 

3

 

2

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45naq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همین‌قدر هم انتظار نداشتم در جام جهانی بازی کنم!
ماتیس دی‌لیخت:

لیونل 1000 : بازی تاریخی در انتظار مسی
نابغه فردا به هزار می‌رسد