تاریخ انتشار: 1401/09/13 11:52
کد خبر: 13271

توصیه فن‌دایک به ستاره هلند: رئال مادرید جای یونایتد!

ویرژیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند، معتقد است کودی خاکپو به زودی در مورد تیم جدیدش تصمیم خواهد گرفت.
توصیه فن‌دایک به ستاره هلند: رئال مادرید جای یونایتد!

کودی خاکپو، ستاره جوان و 23 ساله باشگاه آیندهوون و تیم ملی هلند، در جام جهانی عملکرد درخشانی داشته و با زدن سه گل، در کنار پنج بازیکن دیگر در صدر جدول بهترین گلزنان این تورنمنت قرار دارد. اخباری در مورد تمایل باشگاه هایی چون رئال مادرید یا منچستریونایتد به جذب این وینگر بااستعداد در فصل زمستان امسال شنیده شده و به نظر ویرژیل فن دایک ترجیح می دهد هموطنش راهی لالیگا و رئال مادرید شود.

ویرژیل فن دایک گفت: "آینده کودی خاکپو؟ هرگز قصد بی احترامی ندارم، اما آیا منچستریونایتد و رئال مادرید در حال حاضر در یک سطح قرار دارند؟ فکر می کنم کودی خاکپو آماده برداشتن قدم بعدی است. او می داند که چه اتفاقاتی در انتظارش است و باید تصمیم بگیرد. همه چیز به خودش بستگی دارد، اما چه در زمستان باشد یا تابستان سال آینده، خاکپو آماده قدم بعدی است.

5

بحث احتمال تغییر مالکیت در لیورپول؟ در حال حاضر ذهن من درگیر این مسئله نیست، زیرا تمرکز کاملم روی بازی های تیم ملی هلند در جام جهانی است. اما امیدوارم وقتی به اردوی لیورپول بازگشتم، همه چیز مرتب و روشن شده باشد. در این مرحله قطعا به این مسئله فکر نمی‌کنم. من به لیورپول اعتماد کامل دارم و مطمئنم همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. ما باشگاهی مشهور و یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های جهان هستیم و این روند برای لیورپول در آینده نیز اتفاق خواهد افتاد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3znqn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


همین‌قدر هم انتظار نداشتم در جام جهانی بازی کنم!
ماتیس دی‌لیخت:

فن خال و تصمیمی که همه را شگفت زده کرد!
تمرین در گرم‌ترین ساعت قطر؛