تاریخ انتشار: 1401/09/14 15:26
کد خبر: 13226

شقیری: رونالدو در هر ثانیه و هر دقیقه می‌تواند گل بزند

بازیکن سرشناس سوییسی به تمجید از رونالدو پیش از دیدار یک هشتم نهایی پرداخت.

شقیری: رونالدو در هر ثانیه و هر دقیقه می‌تواند گل بزند

 و به نقل از اسپورت، تیم ملی فوتبال سوییس در دیدار برابر صربستان توانست با نتیجه سه بر دو به پیروزی دست پیدا کند و راهی دور بعد شود و حالا باید به دیدار پرتغال برود.

ژردان شقیری، بازیکن سرشناس سوییسی با تمجید از رونالدو گفت: شما نمی‌توانید کریستیانو را حذف کنید، او به همراه مسی یکی از بهترین بازیکنان جهان است.

مهاجم پیشین لیورپول و بایرن مونیخ که در پیروزی ۳ بر ۲ سوییس مقابل صربستان گلزنی کرد، افزود: این بازیکن می‌تواند در هر ثانیه و هر دقیقه گلزنی کند، او تجربه دارد و همه می‌دانند که چقدر برای پرتغال و تیمش مهم است. البته ما باید سایر بازیکنان را نیز بشناسیم زیرا پرتغال فقط رونالدو نیست. آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند، بازیکنان جوانی که می‌توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند و ما باید عملکرد بسیار خوبی ارائه دهیم.

او گفت: مشتاقانه منتظر این دیدار هستیم. هیچ کریستیانویی در تیم ما وجود ندارد. ما باید تیمی بازی کنیم تا موفق شویم. ما پرتغال را می‌شناسیم. بارها در بازی‌های دوستانه و در لیگ ملت‌ها با آن‌ها بازی کرده‌ایم، بعضی‌ها را باختیم، بعضی‌ها را بردیم.

این دو تیم در ماه ژوئن دو بار در لیگ ملت‌ها با یکدیگر روبه‌رو شدند که پرتغال  ۴ بر صفر در لیسبون پیروز شد و رونالدو دو گل به ثمر رساند اما یک هفته بعد، سوییس با پیروزی  یک بر صفر در ژنو انتقام گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27erd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره لیورپول خواهان بازگشت به سری آ