تاریخ انتشار: 1401/09/15 15:39
کد خبر: 13176

بغض فاتی ترکید: از شرایطم در بارسلونا ناراحتم

آنسو فاتی، پدیده جوان اسپانیایی، از این که فرصت کافی برای بازی در بارسلونا نداشته ابراز ناراحتی کرد.
بغض فاتی ترکید: از شرایطم در بارسلونا ناراحتم

 آنسو فاتی در چند فصل اخیر از سوی بسیاری به عنوان ستاره جدید بارسلونا معرفی شده بود و حتی وارث پیراهن لیونل مسی پس از ترک نوکمپ توسط این بازیکن نیز شد. 
با این حال، مصدومیت‎‌های متعدد باعث شد که او زمان زیادی را دور از میادین سپری کند و همین موضوع تاثیر زیادی روی شرایط او در نوکمپ داشت و مانع از آن شد که این بازیکن بتواند درخششی که از او انتظار می‌رفت را در زمین به نمایش بگذارد. 
پیوستن رافینیا به بارسلونا و همچنین تمدید قرارداد و نمایش خوب عثمان دمبله نیز موجب شده که این مهاجم کار سختی برای ورود به ترکیب اصلی بارسلونا داشته باشد. 
فاتی در گفتگو با موندو دیپورتیوو و در پاسخ به این سوال که آیا از شرایطش در بارسا راضی است یا خیر اظهار داشت:« من قصد ندارم به شما دروغ بگویم، نه. حقیقت این است که من انتظار داشتم زمان بیشتری برای بازی در اختیار داشته باشم.»
او با ابراز امیدواری نسبت به بازگشت به ترکیب بارسا اضافه کرد:« من دوست دارم بازی کنم اما این موضوع را درک می‌کنم که تصمیم‌گیری در این زمینه برعهده مربی است. من باید هر روز تمام تلاشم را به کار بگیرم تا بتوانم شرایطی که در بارسا دارم را به صورت کلی تغییر دهم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39jzw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 احتمال دوری حداقل یک ماهه فاتی از ترکیب بارسلونا