تاریخ انتشار: 1401/09/16 15:52
کد خبر: 13143

ازار به صورت رسمی از فوتبال ملی خداحافظی کرد

کاپیتان تیم ملی فوتبال بلژیک پس از سپری کردن یک جام جهانی ناامید کننده به همراه شیاطین سرخ به حرفه خود در رده ملی پایان داد.
ازار به صورت رسمی از فوتبال ملی خداحافظی کرد

شایعه‌ای که در پی حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی 2022 قطر درباره آینده ادن ازار منتشر شده بود به حقیقت مبدل شد و کاپیتان شیاطین سرخ به دوران بازیگری خود در رده ملی پایان داد.

ازار در پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: امروز یک برگ دیگر ورق می‌خورد. از شما به خاطر محبتی که نسبت به من داشتید تشکر می‌کنم. سپاس بابت حمایت بی‌‌نظیرتان و تشکر از همه شما بابت این شادی و لذتی که از سال 2008 کنار هم تجربه کردیم. من تصمیم گرفته‌ام که به دوران بازیگری‌ام در رده ملی پایان دهم و می‌دانم که جانشینم هم آماده است. دلم برای‌تان تنگ می‌شود.

ادن ازار 31 ساله که از سال 2008 تا به امروز در 126 بازی ملی‌اش برای بلژیک 33 گل زده است، چهار سال قبل به این تیم برای کسب مقام سوم جام جهانی روسیه کمک کرد. امسال اما او به خاطر شرایط جسمانی‌اش و داشتن اضافه وزن نتوانست عملکردی مطلوب را برای شیاطین سرخ ارائه کند تا مشخص شود که چرا در رئال مادرید نیز کارلو آنچلوتی به او به عنوان یک بازیکن ترکیب اصلی حساب نمی‌کند.

خداحافظی ازار دومین اتفاق مهمی است که بعد از ناکامی بلژیک برای صعود از مرحله گروهی رخ می‌دهد. در پی حذف غیرمنتظره شیاطین سرخ، روبرتو مارتینس سرمربی اسپانیایی این تیم نیز به همکاری خود با بلژیکی‌‌ها پایان داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vap64

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نمی توان نیمار را ناکام در جام جهانی دانست