تاریخ انتشار: 1395/08/22 13:15
کد خبر: 249579

انریکه یک سال استراحت می‌کند

مربیگری بارسلونا یکی از پرفشارترین کارها در جهان فوتبال است و اینکه لوییس انریکه بخواهد در چنین فضای دشواری به کارش ادامه دهد، محل تردید است.
انریکه یک سال استراحت می‌کند

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، البته هیچ خبری در مورد اینکه این مربی آستوریایی به این زودی‌ها از نوکمپ برود، منتشر نشده اما قراردادش تا آخر این فصل اعتبار دارد و مذاکرات برای تمدید آن به خواست این مربی به ماه آوریل موکول شده است.
آبی اناری‌ها مایل بودند در پایان فصل گذشته قرارداد این مربی 46 ساله را تمدید کنند اما او بی‌میل نیست که بعد از سه سال سخت در بارسلونا یک سال استراحت کند.
البته اینکه فصل چطور تمام شود، در تصمیم او نقش دارد و در صورت موفقیت احتمال دارد بماند ضمن اینکه رابطه اش با بازیکنان که در ابتدای حضورش در بارسا گاهی به مشکل می‌خورد، اهمیت دارد. انریکه در دو فصل اخیر از 10 جام ممکن 8 جام را گرفته.
پپ گواردیولا هم بعد از چهار سال موفق و کسب 14 جام به همراه بارسلونا یک سال استراحت کرد و بعد به بایرن مونیخ رفت اتفاقی که بعد از جدایی از تیم آلمانی و رفتن به سیتی رخ نداد. بعد از دوران یوهان کرویف در اواخر قرن بیستم، هیچ مربی بیش از چهار سال در بارسلونا نبوده.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4daxwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وارثان مسی و رونالدو از نگاه آنچلوتی