تاریخ انتشار: 1401/09/17 22:38
کد خبر: 13075

درد و دل ستاره جام جهانی: دوست دارم به اینتر برگردم

اشرف حکیمی، مدافع مراکشی پاری سن ژرمن، علاقه دارد دوباره لباس اینتر را به تن کند.
درد و دل ستاره جام جهانی: دوست دارم به اینتر برگردم

 اشرف حکیمی که سال گذشته و به خاطر مشکلات مالی اینتر از این تیم جدا شده و به پاری سن ژرمن پیوست، در جام جهانی نمایش درخشانی داشته و از دلایل اصلی صعود مراکش به جمع هشت تیم برتر لقب گرفته است. حالا نشریه  کوریره دلااسپورت مدعی شد اشرف حکیمی به هم تیمی سابق خود در اینتر یعنی لوتارو مارتینز گفته که علاقه دارد به این باشگاه بازگردد.

لائوتارو چندی قبل برای تماشای یکی از بازی های پاری سن ژرمن به پاریس سفر کرده و اشرف در مکالمه کوتاه خود با این مهاجم نیمکت نشین آلبی سلسته گفت: "اگر می توانستم شکی نداشتم که به اینتر برمی گشتم." البته با توجه به اینکه حکیمی در سال 2021 و با مبلغ 68 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست، رخ دادن این اتفاق بعید به نظر می رسد و شاید تنها راه برای تامین مالی بازگشت این مدافع مراکشی، فروش دنزل دومفرایس در فصل زمستان باشد.

قرارداد اشرف حکیمی با پاری سن ژرمن در ژوئن 2026 به پایان می رسد و پس از بازگشت روملو لوکاکو از چلسی به رختکن نراتزوری، تمایل او برای حضور مجدد در اینتر شدت گرفته است. البته این بازیکن از بازی در پاری سن ژرمن خوشحال بوده و به دوست نزدیک کیلیان امباپه تبدیل شده است، اما اشرف حکیمی تصور می کند شرایط بهتری در رختکن اینتر وجود دارد و به همین دلیل علاقه دارد دوباره لباس این تیم را به تن کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48gdk3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره PSG خواهان جدایی؛ پای مسی و نیمار در میان است!