تاریخ انتشار: 1401/09/19 21:57
جام جهانی قطر
کد خبر: 12993

حذف تلخ پرتغال از جام جهانی قطر/ وداع ناباورانه رونالدو از 2022/ مراکش شگفتی ها را تکمیل کرد

مراکش با شکست دادن پرتغال به نیمه نهایی جام جهانی قطر راه یافت.
حذف تلخ پرتغال از جام جهانی قطر/ وداع ناباورانه رونالدو از 2022/ مراکش شگفتی ها را تکمیل کرد

در سومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 قطر؛ تیم‌های ملی مراکش و پرتغال از ساعت 18:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه در دیداری که فاکوندو تیو داور آرژانتینی قضاوت آن را برعهده داشت، مقابل هم قرار گرفتند که مراکش با خلق یک شگفتی دیگر موفق شد رونالدو و یارانش را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

تک گل این بازی در دقیقه 42 توسط یوسف النصیری برای مراکش به ثمر رسید.

در نیمه نخست این دیدار؛ پرتغال مالکیت بیشتری روی توپ و میدان داشت و موقعیت‌هایی توسط ژوائو فیلیکس روی دروازه یاسین بونو دروازه‌بان تیم مراکش خلق کرد اما موفق به گلزنی نشد تا در دقیقه 42 تیم مراکش در جدی‌ترین موقعیت خود دروازه شاگردان فرناندو سانتوس را باز کند. سانتر از جناح چپ یحیی عطیه‌الله از جناج چپ را  یوسف النصری بالاتر از روبن دیاس، مدافع پرتغال روی خروج اشتباه دیه‌گو کاستا وارد دروازه کرد تا شگفتی‌ساز جام‌جهانی 2022 این نیمه را به سود خود خاتمه دهد.

نیمه دوم با هجوم همه جانبه پرتغالی‌ها آغاز شد و در ادامه سانتوس تمام نیروهای هجومی خود از جمله رونالدو و لیائو را به میدان فرستاد تا شاید بتواند تک گل نیمه نخست مراکش را جبران کند. تلاش پرتغالی‌ها تا پایان بازی ادامه داشت اما راه به جایی نبرد تا مراکش با همان تک گل یوسف النصیری پیروز شده و راهی نیمه نهایی شود. بدین ترتیب بعد از نیمار، رونالدو نیز جام بیست‌ودوم را دست خالی ترک کرد.

ولید شدیره از مراکش در دقیقه 3+90 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

مراکش در مرحله نیمه نهایی با برنده بازی فرانسه - انگلستان مواجه خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xdbp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ویدیو/ گل اول مراکش به پرتغال (یوسف النصیری)
جام جهانی قطر