تاریخ انتشار: 1401/09/21 12:16
کد خبر: 12953

غول اروپا دوباره به فکر مهدی طارمی افتاد

رسانه انگلیسی از مبلغ انتقال احتمالی ستاره تیم ملی ایران به آرسنال پرده برداشت.
غول اروپا دوباره به فکر مهدی طارمی افتاد

باشگاه آرسنال به نظر می‌رسد دست از سر مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو برنمی‌دارد و برنامه جدی برای شکار این ستاره تیم ملی ایران دارد.

در جدیدترین خبر در این زمینه سایت «فوتبال لندن» خبر داد باشگاه آرسنال برای جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران در جام جهانی می‌تواند با پرداخت ۱۷ میلیون پوند جایگزین مناسبی را برای گابرئیل ژسوس در خط حمله پیدا کند.

این رسانه انگلیسی نوشت: ژسوس مهاجم برزیلی پس از مصدومیت از ناحیه زانو در حالی که در جام جهانی حضور دارد، با یک دوره دور از میادین روبرو می‌شود، به این معنی که توپچی‌ها ممکن است مجبور شوند یک راه حل کوتاه مدت را به خدمت بگیرند.

شاگردان میکل آرتتا پس از ۱۴ بازی در صدر جدول لیگ برتر هستند و از گابریل ژسوس باید به خاطر عملکرد فردی او از زمان انتقال از منچسترسیتی تشکر کنند. این بازیکن ۲۵ ساله ۵ گل به ثمر رسانده و ۶ پاس گل دیگر داده است و خط مقدم قدرتمندی را با بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی تشکیل داده است.

با این حال، آرتتا هفته گذشته به ضربه بزرگی مواجه شد زمانی که باشگاه تایید کرد که ژسوس پس از انجام عمل جراحی به دلیل آسیب دیدگی زانو از میادین دور خواهد بود. مصدومیت ژسوس، ادی نکتیا را به عنوان تنها شماره ۹ طبیعی باشگاه باقی می‌گذارد، به این معنی که مدیر فنی ادو وظیفه اضافه کردن یک بازیکن جدید به تیم آرتتا را دارد. توپچی‌ها در آستانه باز شدن پنجره نقل و انتقالات ماه آینده دوباره به فکر جذب طارمی افتادند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ab9k3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دستور دور از انتظار کی روش به مهدی طارمی