تاریخ انتشار: 1401/09/22 15:02
جام جهانی قطر
کد خبر: 12915

رویارویی امباپه و اشرف: داستان یک رفاقت

تقابل کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در نیمه نهایی جام جهانی 2022 به یکی از اتفاقات جذاب این دیدار تبدیل شده است.
رویارویی امباپه و اشرف: داستان یک رفاقت

تیم ملی فرانسه فردا شب در دیداری حساس و تماشایی در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف تیم ملی مراکش خواهد رفت و این بازی رویارویی دو دوست صمیمی نیز خواهد بود.

کیلیان امباپه و اشرف حکیمی در رختکن پاری سن ژرمن جدایی ناپذیر هستند و این موضوع را بارها در طول دوران حضورشان در این باشگاه و حتی در چند هفته گذشته در قطر نیز به خوبی به نمایش گذاشتند.

امباپه پیش از این در بازی فرانسه برابر تونس گفته بود:« ما اینجا در اجوکیشن سیتی هستیم. 40 هزار نفر روی سکوها حضور دارند. من امیدوارم که ما پیروز شویم و سپس برابر مراکش بازی کنیم. مجبور هستم دوستم را در زمین نابود کنم. این موضوع قلبم را می‌شکند اما می‌دانید که فوتبال همین است. من باید او را نابود کنم.»

پی اس جی با جذب حکیمی به مبلغ 60 میلیون یورو از اینتر قمار بزرگی کرد. روند سازگاری او با این تیم آسان نبود. هرچند حضور جامعه بزرگی از مراکشی‌ها در پاریس به این بازیکن کمک زیادی کرد تا احساس کند در خانه است و در رختکن این تیم نیز امباپه بود که سعی کرد شرایط را برایش بهبود ببخشد.

آنها که فاصله سنی بسیار کمی هم دارند (23 و 24 سال) خیلی زود با هم صمیمی شدند و رفاقت قابل تحسینی را آغاز کردند. سرگرمی آنها در بیرون از زمین هم یکی بود و همین باعث نزدیکی بیشتر این دو بازیکن شد.

این صمیمیت در حدی بود که حکیمی چند ماه قبل اعلام کرد جزو معدود نفراتی بوده که از تصمیم امباپه برای ادامه حضورش در پی اس جی خبر داشته است. او در این باره گفت:« بقیه بازیکنان در زمین فهمیدند اما من از چندین روز قبل می‌دانستم. تماس‌هایی از افرادی داشتم که مدت‌ها بود خبری از آنها نبودند و می‌خواستنند از تصمیم دوست من مطلع شوند.»

 

pfveo3i3

سومین نفری که به جمع آنها وارد شد، سرخیو راموس بود که هر دوی آنها را به خانه‌اش در سویل دعوت کرد. آنها سوم نوامبر به خانه او رفتند و تصاویری از حضورشان در کنار خانواده این ستاره سابق رئال مادرید منتشر کردند.

این ستاره فرانسوی به خوبی اسپانیایی هم صحبت می‌کند. او به واسطه حضور حکیمی و راموس همه چیز را درباره مادرید می‌داند. دوستی 15 ماهه او با این بازیکن مراکشی باعث شده که زبانش بهتر شود و بسیاری باور دارند در تصاویر بسیاری که این دو را در رختکن، منزل یکدیگر و رستوران نشان می‌دهد، آنها به اسپانیایی با هم صحبت می‌کنند.

امباپه حتی در قطر نیز برای دیدار دوستش در زمان تعطیلی به اردوی تیم ملی مراکش رفت و پس از پیروزی آنها برابر اسپانیا در مرحله یک هشتم جام جهانی 2022 نیز به او تبریک گفت.

آنها در طول این مدت بارها پیام‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی رد و بدل کردند که نشان از رفاقت نزدیک‌شان داشت و مشخص بود که این صمیمیت تنها به خوشحالی پس از گل مشترک در زمین بازی محدود نمی‌شود.

moi2joak

حالا این بازی تنها رویارویی مراکش و تیم ملی فرانسه در زمین بازی نیست. این تقابل دو دوست صمیمی در ورشگاه البیت و مقابل چشمان 80 هزار تماشاگر است. مهم نیست که صمیمیت و رفاقت آنها چقدر عمیق است، این بار نبردی جدی بین این دو نفر شکل خواهد گرفت.

هر دو به خوبی از توانایی و استعداد باورنکردنی یکدیگر آگاه هستند و می‌دانند که چه چیزی در زمین انتظارشان را خواهد کشید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2owyq4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مراکش را در گروه ششم قرار ندهید!
برگی از تاریخ؛