تاریخ انتشار: 1401/09/22 17:20
کد خبر: 12908

جام جهانی قطر| دشان: با همان استراتژی همیشگی بازی خواهیم کرد/ کیفیت تیمی برای موفقیت کافی نیست

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید تیمش در بازی فردا شب با مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با همان استراتژی همیشگی بازی خواهد کرد.
جام جهانی قطر| دشان: با همان استراتژی همیشگی بازی خواهیم کرد/ کیفیت تیمی برای موفقیت کافی نیست

 دیدیه دشان که تیم تحت هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی 2022 قطر باید به مصاف مراکشی برود که تاکنون تیم‌هایی همچون اسپانیا و پرتغال را از دور رقابت‌ها حذف کرده است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار و با تمجید از شاگردان ولید الرکراکی گفت: این تیم توانایی خیلی خوبی در دفاع کردن دارد و تاکنون رقبا راهی برای نفوذ به خط دفاعی آنها پیدا نکرده‌اند. آنها سازماندهی خوبی در خط دفاعی دارند. ما اما با همان استراتژی همیشگی خود بازی خواهیم کرد و هدف‌مان از یک بازی به بازی دیگر تغییر نمی‌‌کند. ما همیشه می‌خواهیم مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و روی دروازه حریف ایجاد خطر کنیم و به گل برسیم.

سرمربی تیم ملی فرانسه همچنین در مواجهه با پرسشی درباره اینکه آیا تنش‌های سیاسی بین دو کشور روی این بازی تأثیر خواهد گذاشت، اظهار داشت: چه قبل از این دیدار و چه بعد از این بازی، تقابل فرانسه و مراکش باید یک مسابقه فوتبال باقی بماند. فردا یک بازی فوتبال خواهد بود و من به‌عنوان یک ورزشکار دوست دارم در جایگاه خودم بمانم و بازیکنان هم همینطور (اشاره به اینکه وارد مسائل سیاسی نشوند).

وی در ادامه تصریح کرد: در چنین سطحی از مسابقات همیشه جزئیات است که تعیین‌کننده به شمار می‌آیند. کیفیت تیمی برای کسب موفقیت کافی نیست، اما در تیم ما قدرت ذهنی و کمی تجربه نیز وجود دارد. بخت هر دو تیم برای کسب پیروزی در بازی فردا یکسان است و مراکش به مانند ما شانس بازی در فینال را دارد. ما اما برای نفوذ به خط دفاعی مراکش تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد.

تیم‌های فرانسه و مراکش از ساعت 22:30 فردا شب (چهارشنبه) در ورزشگاه البیت به مصاف هم می‌روند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ejx62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 داور دیدار فرانسه و مراکش مشخص شد