تاریخ انتشار: 1401/09/23 03:41
جام جهانی قطر
کد خبر: 12879

سبقت لیونل مسی از امباپه/ رونالدو محو شد!

لیونل مسی در بازی نیمه نهایی برابر کرواسی هر کاری خواست کرد.
سبقت لیونل مسی از امباپه/ رونالدو محو شد!

حمید محبی؛ دیدار نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر بین تیم‌های ملی آرژانتین و کرواسی ساعتی قبل با برتری 3بر0 لیونل مسی و یارانش به پایان رسید تا این تیم اولین فینالیست این رقابت‌ها بوده و در انتظار برنده بازی تیم‌های ملی فرانسه و مراکش باشد.

در بازی تیم ملی آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی ستاره دنیای فوتبال با به ثمر رساندن یک گل و دادن یک پاس گل ستاره میدان بود و توانست برای دهمین بار در ادوار مختلف جام جهانی به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شود.

نکته قابل توجه برای مسی در این بازی، رقابت برسر آقای گلی و هم چنین موثرترین بازیکن جام 2022 بود که  کیلیان امباپه و در پشت سر او اولیویه ژیرو را در برابر خود میدید.

تا قبل از بازی آرژانتین و کرواسی، امباپه با 5 گل زده و 2 پاس گل ضمن حضور در صدر جدول گلزنان، به عنوان موثرترین بازیکن جام تا مرحله نیمه نهایی خود را معرفی کرده بود و این در حالی بود که لیونل مسی و اولیویه ژیرو از فرانسه هر کدام 4 گل زده بودند با این تفاوت که مسی دو پاس گل نیز داده بود تا در یکقدمی امباپه برای کسب موثرترین بازیکن جام باشد.

سبقت مسی از امباپه/ رونالدو که دیگر محو شد!

با زدن یک گل و یک پاس گل لیونل مسی در برابر کرواسی، او الان در به ثمر رساندن گل در کنار امباپه قرار گرفته است اما با توجه به یک پاس گل دیگر و رساندن خودن به سه پاس گل، در حال حاضر موثرترین بازیکن جام جهانی 2022 قطر می‌باشد.

البته ناگفته پیداست که امباپه یک بازی کم‌تر انجام داده است و دیدار با مراکش در مرحله نیمه نهایی می‌تواند او را دوباره از مسی پیش بیاندازد و باید دید و به انتظار نشست که آیا دو فوق ستاره فوتبال فرانسه، امباپه و ژیرو می‌توانند در رقابت با لیونل مسی برنده میدان باشند یا این که این اعجوبه فوتبال دنیا در آخرین حضور خود در جام جهانی تمامی عناوین را به خود اختصاص خواهد داد، عناوینی که با محوشدن رونالدو در این بازی‌ها، همگی می‌تواند به او برسد تا دیگر هیچ رقیبی در دنیای فوتبال را پیش رو نداشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dgzm4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امباپه؛ موثرترین بازیکن جام جهانی 2022/ لیونل مسی سایه به سایه او می‌آید
تا مرحله نیمه نهایی 2022