تاریخ انتشار: 1401/09/25 14:32
کد خبر: 12803

خشم بنزما: دشان ستاره رئال را نمی‌خواهد!

به نظر می‌رسد که رابطه بین کریم بنزما و دیدیه دشان بار دیگر تیره و تار شده است.
خشم بنزما: دشان ستاره رئال را نمی‌خواهد!

پاسخی که دشان درباره احتمال بازگشت بنزما به ترکیب تیم ملی فرانسه به خبرنگاران داد باعث ایجاد جنجال جدیدی برای این تیم شده است.

ظاهرا مشکلی بین این دو نفر وجود دارد. او این فرصت را داشت که پس از پیروزی برابر مراکش در نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر ثابت کند که شرایط عادی است اما از این فرصت استفاده نکرد.

دشان در پاسخ به سوالی درباره احتمال بازگشت بنزما به ترکیب این تیم برای دیدار فینال برابر آرژانتین به وضوح نشان داد که از این سوال اصلا راضی نیست و در پاسخ گفت:« من پاسخی برای این سوال ندارم، لطفا پرسش بعدی.»

به نظر می‌رسد که همه چیز به روزی برمی‌گردد که دشان تصمیم گرفت از این مهاجم رئال مادرید استفاده نکند. در واقع این بازیکن با خواست خودش قطر را ترک نکرد، بلکه او را وادار کردند از اردوی فرانسه خارج شود.

نزدیکان باشگاه رئال مادرید مدعی شده‌اند که او تنها نیاز به سه روز استراحت و درمان در والدیباس تحت نظر پزشکان داشت و به همین دلیل اجازه پیدا کرد برای گذراندن تعطیلاتش مادرید را ترک کند.

این بازیکن در تاریخ 15 دسامبر در دیداری دوستانه درترکیب رئال مادرید برابر لگانس به میدان رفت و بدون هیچ مشکل جسمی در این بازی حضور داشت.

بنزما به شدت از دشان عصبانی است. این بازیکن رفتاری که صورت گرفته را درک نمی‌کند. پس از برگزاری اولین جلسه تمرین در دوحه و با توجه به ادامه درد او از ناحیه ماهیچه، این دشان بوده که او را به کناری کشیده و گفته باعث تاسف است کریم! تو باید اردو را ترک کنی.»

همین اظهارنظر و رفتار باعث شده که بنزما این احساس را داشته باشد که دشان دوست ندارد با او کار کند و جایی در ترکیب این تیم نخواهد داشت.

او حالا بیشتر از یک هفته است که به همراه دیگر بازیکنان رئال مشغول تمرین در والدیباس است و اظهارات دشان درباره بازگشتش برای بازی فینال باعث خشم بیشترش شده است.

بنزما به هیچ وجه قصد ندارد برای بازی فینال راهی دوحه شود و این در حالی است که نام او در فهرست فرانسه هست و در صورتی که آنها موفق به پیروزی برابر آرژانتین شوند، او هم مدال طلا دریافت می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48gjm3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی امباپه و اشرف: داستان یک رفاقت
جام جهانی قطر