تاریخ انتشار: 1401/09/26 17:02
کد خبر: 12753

لوریس: باید به بهترین شکل ممکن کار را تمام کنیم

کاپیتان تیم ملی فرانسه معتقد است که آدرنالین و هیجان فینال جام جهانی باعث می‌شود که همه هم‌تیمی‌هایش برای بازی آماده باشند، علی‌رغم اینکه بیماری چندین نفر از تیم را تحت تاثیر قرار داده است.

لوریس: باید به بهترین شکل ممکن کار را تمام کنیم

شرایط در تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه دیدار نهایی خوب به نظر نمی‌رسد. روزنامه اکیپ فرانسه اعلام کرد که وضعیت در اردوی تیم ملی فوتبال فرانسه به خاطر ابتلای بازیکنان به ویروس آنفلوانزا بحرانی است.

هوگو لوریس در نشست خبری قبل از دیدار نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا علی‌رغم این شرایط بهترین بازی ممکن را انجام دهیم.  فکر می‌کنم به لطف آدرنالین و هیجانی که احساس می‌کنیم همه به اندازه کافی آماده خواهیم بود تا هر کاری که می‌توانیم برای پیروزی در این نبرد آخر انجام دهیم. احساس بسیار خوبی در اردو از ابتدای مسابقات در تیم ما وجود دارد. ما سعی می‌کنیم به بهترین شکل ممکن برای این مسابقه آماده شویم و کار را تمام کنیم. تمرکزمان را حفظ می‌کنیم و البته بسیار هیجان‌زده هستیم که این فینال را تجربه کنیم.

فرانسه می‌تواند روز یکشنبه در ورزشگاه لوسیل تاریخ‌ساز شود؛ جایی که با پیروزی برابر آرژانتین به اولین کشوری تبدیل می‌شود که پس از برزیل در سال ۱۹۶۲، از عنوان قهرمانی خود دفاع می‌کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2abdl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دشان: برخی فرانسوی‌ها فردا طرفدار آرژانتین هستند!