تاریخ انتشار: 1401/09/30 21:34
سرخیو آگوئرو:
کد خبر: 12581

مسی قبل از جام جهانی هم از رونالدو جلو بود

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق آرژانتین، می‌گوید لیونل مسی حتی پیش از جام جهانی قطر هم فرسنگ‌ها از کریستیانو رونالدو جلو افتاده بود.
مسی قبل از جام جهانی هم از رونالدو جلو بود

لیونل مسی به عنوان شخصیت اصلی و رهبر کاریزماتیک و موثر تیم ملی آرژانتین مهم‌ترین نقش را در سومین قهرمانی آلبی‌سلسته در جام جهانی داشت ولی کریستیانو رونالدو جام جهانی ناامیدکننده‌ای را پشت سر گذاشت؛ اتفاقی تلخ برای ستاره پرتغالی که بلافاصله بعد از فسخ قراردادش با منچستریونایتد اتفاق افتاد.

سرخیو آگوئرو، هم‌تیمی سابق مسی در تیم ملی آرژانتین، می‌گوید حتی پیش از شروع جام جهانی قطر مسی ثابت کرده بود که بهترین فوتبالیست دنیا است و پیش از درخشش در این دوره از جام جهانی او فرسنگ‌ها از رقیب سنتی‌اش، کریستیانو رونالدو، جلو افتاده بود. آگوئرو همچنین می‌گوید با اینکه برخی در روزهای اخیر با تاکید به هت‌تریک کیلیان امباپه در فینال جام جهانی سعی دارند او را رقیب جدید مسی بدانند اما ستاره فرانسوی هنوز در سطح لئو مسی نیست.

ilde2vad

آگوئرو که یک سال پیش به دلیل بیماری قلبی مجبور شد فوتبال را کنار بگذارد در قطر در کنار تیم ملی آرژانتین حاضر بود تا از فتح جام توسط تیم ملی کشورش لذت ببرد. او در صحبتهای خود گفت:" هیچ شکی درباره اینکه چه کسی بهترین فوتبالیست دنیا است وجود ندارد. من معتقدم حتی پیش از شروع این جام جهانی هم همه چیز مشخص بود. کریستیانو دوران فوتبالی بی‌نظیری داشته و ورزشکار کاملی است. ولی لئو بدون شک بهترین بوده و بهترین است".

ستاره سابق آرژانتینی در ادامه گفت:" درباره کیلیان چه بگویم؟ او در فینال جام جهانی سه گل زد و یک پنالتی حساس را هم گل کرد. او هم جام جهانی عالی‌ای را پشت سر گذاشت. ولی عصای پادشاهی فوتبال امروز در دست لئو است. امباپه فقط 23 سال سن دارد و تا همینجا قهرمانی دنیا و نایب‌قهرمانی را در کارنامه دارد. شک ندارم او افتخارات بیشتری خواهد داشت چرا که هم بااستعداد است و هم رقابت‌جو".

vxeynmab


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gn894

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی‌ها برطرف شد: تمرین مسی با آرژانتین (عکس)

لیونل 1000 : بازی تاریخی در انتظار مسی
نابغه فردا به هزار می‌رسد