تاریخ انتشار: 1401/09/30 21:41
کد خبر: 12580

دوست رونالدو از خجالت مسی درآمد؛ باشه فهمیدیم قهرمان شدی!

پیرز مورگان خبرنگار انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو، توییت‌های زیادی را علیه لیونل مسی منتشر کرده است.
دوست رونالدو از خجالت مسی درآمد؛ باشه فهمیدیم قهرمان شدی!

جنجال های پیراهن پیرس مورگان، خبرنگار معروف انگلیسی و از دوستان نزدیک رونالدو تمامی ندارد. این بار او با انتشار توییت هایی در انتقاد از لیونل مسی، به چهره خبرساز فضای مجازی تبدیل شده است.

او در یک پست توییتری، اسکرین شاتی از صفحه شخصی لیونل مسی را منتشر و فوق ستاره آرژانتینی را متهم کرد که جنبه قهرمانی جام جهانی را ندارد و بیش از حد معمول از این بابت خوشحال است.

مورگان که یکی از طرفداران کریستیانو رونالدو است، هرگز این واقعیت را پنهان نکرده است که کاملاً مهاجم پرتغالی را ستایش می کند و مرتباً در رسانه‌های اجتماعی به تمجید از او می پردازد. مورگان، مجری مصاحبه جنجالی رونالدو انتقادات شدید او از تن هاخ و مدیریت باشگاه منچستر یونایتد بود. گفتگویی که منجر به جدایی CR7 از جمع شیاطین سرخ شد.

این مجری جنجالی بارها اعلام کرده که در بحث میان مسی و رونالدو، مشخص است چه کسی بهترین بازیکن تاریخ است و در حالیکه او بارها از فوق ستاره پرتغالی تعریف کرده، برای هر گونه انتقاد از مسی، هیچ ابایی ندارد.

 

1783776

 

حالا این شخصیت تلویزیونی بریتانیایی پس از قهرمانی مسی در جام جهانی، سوژه ای را برای انتقاد از او پیدا کرده است. مورگان با انتشار تصویری از پست های اینستاگرامی کاپیتان آرژانتینی و کسب قهرمانی جهان، در توییتر خود نوشته است: "باشه لیونل، متوجه شدیم. تو قهرمان جام جهانی شدی. تو داری بیش از حد ماجرا را بزرگ می‌کنی"!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3el6a4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار باورنکردنی لایک‌های یک عکس از مسی/ لئو در اینستاگرام هم رونالدو را شکست داد!