تاریخ انتشار: 1401/10/01 16:57
کد خبر: 12558

هالند: دوست ندارم من را با امباپه مقایسه کنند

ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید علاقه‎ای به مقایسه شدن با دیگر بازیکنان مانند کیلیان امباپه ندارد.
هالند: دوست ندارم من را با امباپه مقایسه کنند

هالند در طول برگزاری جام جهانی 2022 قطر مشغول استراحت و تمرین با منچسترسیتی بود تا برای آغاز مجدد رقابت‌های باشگاهی به خوبی آماده باشد و به روند درخشانش در ترکیب این تیم ادامه دهد.
این در حالی بود که امباپه توانست برای دومین دوره متوالی به همراه تیم ملی فرانسه به دیدار فینال جام جهانی برسد اما این بار موفق نشد مدال طلا را از آن خود کند و به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.
بسیاری انتظار دارند که این دو بازیکن ستاره‌های نسل بعدی فوتبال باشند و رقابتی شبیه به رقابت لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در اوج دوران فوتبال‌شان تکرار کنند.
با این حال به نظر می‌رسد که هالند چندان علاقه‌ای به تکرار شرایط این رقابت ندارد و معتقد است که هر بازیکن باید با ویژگی‌های خودش مورد توجه قرار بگیرد و نیازی به مقایسه با بازیکن دیگری نیست.
این ستاره سیتی در گفتگو با Viaplay در این باره اظهار داشت:« گفتن این حرف غیرممکن است. من دوست ندارم خودم را با هیچ بازیکن دیگری مقایسه کنم. فکر می‌کنم هرکس باید به بازی و ویژگی‌های خودش شناخته شود. بنابراین اصلا این مقایسه‌هایی که انجام می‌شود را نمی‌پسندم.»
او با اشاره به نقش رسانه‌ها در این باره گفت:« فکر می‌کنم آنها مدتی طولانی این کار را با مسی و رونالدو انجام دادند که در نهایت تاثیر مثبتی هم برای آنها داشت. این موضوع درباره بارسلونا و رئال مادرید هم صدق می‌کند. این رقابتی عالی و بدون نقص است. اما صادقانه باید بگویم که من واقعا علاقه‌ای به آن ندارم.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jq9p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوست رونالدو از خجالت مسی درآمد؛ باشه فهمیدیم قهرمان شدی!