تاریخ انتشار: 1401/10/02 03:29
کد خبر: 12541

سیتی 3-2 لیورپول: هدیه کریسمس کلوپ به پپ

سیتی با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول، راهی دور پنج رقابت‌های جام اتحادیه انگلیس شد.
سیتی 3-2 لیورپول: هدیه کریسمس کلوپ به پپ

شاگردان یورگن کلوپ در این دیدار دو بار توانستند گل خورده را جبران کنند و کار را به تساوی بکشند اما در نهایت این منچسترسیتی بود که با گل برتری ناتان آکه به پیروزی رسید و راهی مرحله بعد شد.

دو تیم بازی را هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت خوب روی دروازه‌ها ایجاد شد تا اینکه در دقیقه 10، این منچسترسیتی بود که به گل اول رسید. روی یک حرکت از سمت چپ بود که کوین دی بروینه صاحب توپ شد و ارسال او به دهانه دروازه را ارلینگ هالند با یک ضربه هوشمندانه تبدیل به گل اول بازی کرد.

پس از این گل لیورپولی‌ها پیش کشیدند و در دقیقه 15 بود که داروین نونیز تیر دروازه سیتی را به لرزه درآورد؛ هرچند داور به دلیل آفساید بازی را متوقف کرد. برتری لیورپول ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 20، فابیو کاروالیو کار را به تساوی کشید. روی حرکت جیمز میلنر از سمت راست و پاس زمینی او بود که کاروالیو با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

بعد از این گل بار دیگر بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 36، روی یک حرکت از سمت راست و پاس خوب دی‌بروینه، این گوندوگان بود که می‌توانست بار دیگر سیتی را پیش بیندازد اما ضربه او را کویمین کِلِهر، دروازه‌بان لیورپول، با پا دفع کرد.

یک دقیقه بعد این ناتان آکه بود که با یک ضربه شیرجه‌ای تماشایی می‌توانست گل دوم سیتی را به نام خود ثبت کند اما باز هم کلهر با یک واکنش دیدنی اجازه باز شدن دروازه تیمش را نداد.

در دقایق پایانی نیمه اول حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و از جمله در وقت‌های اضافی داروین نونیز روی ارسال اندی رابرتسون صاحب موقعیت شد اما ضربه او با فاصله کمی به بیرون رفت و نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند و در همان 5 دقیقه ابتدایی، دو بار دروازه دو تیم باز شد.

ابتدا در دقیقه 47، روی پاس عالی رودری، این ریاض محرز بود که درون محوطه جریمه لیورپول صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد.

تنها یک دقیقه بعد، محمد صلاح کار را برای لیورپول بار دیگر به تساوی کشید. روی یک فرار از نونیز و پاس در عرض او بود که صلاح با یک ضربه ساده، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 58، برای سومین بار در این دیدار، منچسترسیتی پیش افتاد. باز هم کوین دی بروینه در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال تماشایی او را ناتان آکه با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

لیورپولی ها که بار دیگر همه چیز را از دست رفته می‌دیدند، پیش کشیدند و بعد از چند حمله نصفه و نیمه، در دقیقه 72 می‌توانستند به گل برسند اما در حالی که تنها استفان اورتگا، دروازه بان سیتی، را پیش رو داشت، توپ را از کنار دروازه به بیرون زد.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان لیورپول بودند که تلاش بیشتری برای زدن گل تساوی انجام دادند اما نتوانستند به نتیجه برسند. در مقابل تیم میزبان هم یک فرصت خوب برای زدن گل چهارم داشت که نتوانست از آن استفاده کند و در نهایت بازی با برتری 3-2 منچسترسیتی و صعود این تیم به دور بعد به پایان رسید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q8yn3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیورپول 3 – 1 سیتی؛ تکامل با داروین!
جام اول برای قرمزها؛