تاریخ انتشار: 1401/10/05 15:34
کد خبر: 12397

یوونتوس در اندیشه فروش مک‌کنی

باشگاه یوونتوس در نظر دارد هافبک آمریکایی‌اش را در لیست فروش زمستانی بگذارد.
یوونتوس در اندیشه فروش مک‌کنی

 باشگاه یوونتوس با توجه به وضعیت مالی کنونی‌اش در فکر فروش بازیکن در ماه ژانویه است و محتمل‌ترین گزینه برای این کار هم وستون مک‌کنی است. بر اساس گزارش‌های منتشرشده؛ ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یووه می‌خواهد آدرین رابیو در این تیم بماند، برای همین مک‌کنی کسی است که یووه علاقه‌مند به فروش او در ماه آینده میلادی است. فروش این هافبک آمریکایی این تضمین را به وجود می‌آورد که یوونتوس پول بیشتری برای خرید بازیکنی دیگر به دست خواهد آورد.

موضوعی که اما انتقال مک‌کنی را کمی پیچیده می‌کند، مطالبات دستمزدی اوست. این هافبک آمریکایی در حال حاضر از یوونتوس 2.5 میلیون یورو به ازای هر فصل دستمزد می‌گیرد که این دو برابر دستمزدی است که از شالکه می‌گرفت. مک‌کنی برای پیوستن به یک باشگاه دیگر خواهان دریافت دستمزد بیشتر است و هیچ باشگاهی علاقه‌ای به جذب او با دستمزد بیشتر از 2.5 میلیون یورو در سال نیست.

یوونتوس آماده فروش مک‌کنی است، به شرطی که این بازیکن آمریکایی خواسته‌های خود در مورد رقم دستمزدش را کاهش دهد. این هافبک 24 ساله که تا سال 2025 تحت‌قرارداد یوونتوس است، تاکنون در 91 بازی برای بانوی پیر به میدان رفته و آمار 13 گل‌زده و چهار پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36yxz4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تور آرسنال برای شکار ستاره فرانسوی یوونتوس