تاریخ انتشار: 1401/10/05 17:34
کد خبر: 12392

دلیل اصلی فعال نشدن بند تمدید دخیا در یونایتد

منچستریونایتد هفته قبل بند تمدید چهار بازیکن خود را فعال کرد ولی فعلا خبری از تمدید قرارداد داوید دخیا نیست.
دلیل اصلی فعال نشدن بند تمدید دخیا در یونایتد

 منچستریونایتد در فصل جاری و علی‌رغم کسب نتایج بعضا خوب، هنوز رضایت هواداران خود را به طور کامل جذب نکرده و داوید دخیا نیز از جمله بازیکنانی بوده که در برخی مقاطع مورد انتقاد هواداران قرار گرفته است. ماه گذشته نشریه دیلی میل با انتشار گزارشی مدعی شد قرارداد فعلی داوید دخیا با دستمزد هنگفت 375 هزار پوند در هفته در اولدترافورد، در پایان این فصل به اتمام می رسد و باشگاه منچستریونایتد گزینه ای برای حفظ این دروازه بان برای یک سال دیگر در قرارداد گنجانده و مایل است از این بند استفاده کنند اما هفته قبل با وجود فعال شدن بند تمدید لوکا شاو، مارکوس رشفورد، فرد و دیوگو دالوت، بند تمدید دخیا فعال نشد تا زمزمه ها در مورد جدایی دخیا در پایان فصل به گوش برسد.

گفته می شود دلیل اصلی اختلاف دو طرف، اصرار باشگاه به کاهش 100 هزار پوندی دستمزد دخیاست. باشگاه روی این قضیه اصرار دارد ولی دخیا مخالف آن است.

اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، در این رابطه گفت:«در مورد تمدید قراردادها با بازیکنان حرف زده ام و گفته ام که تمرکز روی بازی های پیش رو در اولویت قرار دارد. البته که ما استراتژی خاص خودمان برای ادامه کار با برخی بازیکنان یا انتقال برخی دیگر را داریم و با باشگاه در این مورد هماهنگ هستم. در مورد داوید دخیا باید بگویم که از او راضی ام و تنها 31 سال دارد. او هنوز می تواند پیشرفت کند و همانطور که در یک دهه گذشته برای یونایتد خوب و تاثیرگذار کار کرده، در آینده نیز می تواند چنین باشد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wg5x2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار به دخیا: دستمزدت را کم کن تا بمانی