تاریخ انتشار: 1401/10/07 13:36
کد خبر: 12339

گزینه های منچستریونایتد برای جانشینی رونالدو

منچستر یونایتد قصد دارد برای تابستان آینده و از میان رافائل لیائو، دوشان ولاهوویچ و گونچالو راموس، یک مهاجم را به خدمت بگیرد.
گزینه های منچستریونایتد برای جانشینی رونالدو

پس از هایجک کودی گاکپو به دست لیورپول، حالا منچستریونایتد سه گزینه نقل و انتقالاتی را هدف قرار داده است. با پیوستن این بازیکن هلندی به تیم یورگن کلوپ، شیاطین سرخ اصرار دارند که تمرکزشان را روی پنجره نقل و انتقالاتی تابستان بگذارند.

گاکپو هدف بلندمدت انتقال اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد بود، اما لیورپول با آیندهوون برای انتقال این بازیکن هلندی به توافق رسیده است. علی رغم پیوستن گاکپو به سرسخت‌ترین رقبای منچستر، این تیم در ماه آینده و در بازار نقل و انتقالاتی یک مهاجم را به خدمت می‌گیرد، اما به احتمال زیاد به جای قرارداد دائمی، بازیکنی را به صورت قرضی جذب می‌کند.

یونایتد با پرداخت ۲۳۰ میلیون پوند در تابستان گذشته، بعید به نظر می‌رسد که دوباره در پنجره نقل و انتقالات ژانویه خرج زیادی انجام دهد، زیرا بازیکنانی که مد نظر این تیم است، جذبشان در میانه فصل سخت و دشوار است.

مجله میرور در گزارشی نوشته است که یونایتد به رافائل لیائو، مهاجم میلان و تیم ملی پرتغال، دوشان ولاهوویچ مهاجم صربستانی یوونتوس و گونچالو راموس ستاره بنفیکا که در جام جهانی برای پرتغال هت تریک کرد، نگاه ویژه‌ای دارد.

با صحبت‌های جان مورتو مدیر ورزشی و دارن فلچر مدیر فنی یونایتد، تن هاخ این مسئله را پذیرفته است که پست شماره ۹ را در ژانویه غیر فعال کند، چرا که آن‌ها برای تابستان گزینه‌های بیشتری را در اختیار خواهند داشت.

گزینه های منچستریونایتد برای جانشینی رونالدو

با جدایی رونالدو و محرومیت میسون گرینوود، یونایتد در خط حمله گزینه‌های زیادی را در اختیار ندارد. تن هاخ پس از پیروزی ۲-۰ یونایتد در دور چهارم جام اتحادیه مقابل برنلی، نیاز به یک مهاجم را تایید کرد، اما گفت که حاضر نیست بخاطر جذب یک بازیکن جدید، حضور هر گزینه‌ای را در تیم قبول کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o6yq2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی: اخراج فرناندو سانتوس از تیم ملی پرتغال