تاریخ انتشار: 1401/10/07 15:24
کد خبر: 12336

تن‌هاخ: انتخاب رونالدو بود که از یونایتد برود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید جدایی از این باشگاه انتخاب خود کریستیانو رونالدو بوده است.
تن‌هاخ: انتخاب رونالدو بود که از یونایتد برود

بازگشت رونالدو به منچستریونایتد که بسیار رویایی شروع شده بود چندان خوب پیش نرفت و در نهایت به جدایی مجدد او از این باشگاه منجر شد. 
مصاحبه جنجالی این بازیکن با پیرس مورگان باعث شد که مدیران یونایتد بسیار از او خشمگین شوند و چند روز بعد اعلام شد که قرارداد رونالدو و شیاطین سرخ با توافق دو طرفه فسخ شده است.
تن‌هاخ در گفتگو با ویاپلی اسپورت درباره جدایی این ستاره پرتغالی اظهار داشت:« تیم ما در حال حاضر روی شروع دوباره لیگ برتر تمرکز کرده است و تمام فکر و ذهن ما همین است. من فقط تیمی را می‌بینم که عطش بسیاری برای موفقیت دارد و نمی‌خواهم درباره بازیکنی که رفته زیاد صحبت کنم.»
او با اشاره به رفتارهای رونالدو در ماه‌های اخیر اضافه کرد:« ما فقط به آینده نگاه می‌کنیم و کاری به گذشته نداریم. رونالدو خودش انتخاب کرد که از یونایتد جدا شود. او دیگر عضوی از این تیم نیست. او رفته است و حالا فقط به گذشته تعلق دارد. ما به دنبال فرصتی برای پیشرفت هستیم و به آینده فکر می‌کنیم.»
هنوز مشخص نیست که رونالدو قصد دارد پس از ترک یونایتد به چه باشگاهی ملحق شود، هرچند گفته می‌شود که النصر توانسته با این بازیکن به توافق برسد اما هیچ قراردادی به صورت رسمی بین دو طرف به امضا نرسیده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lvp73

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تن‌هاخ: رونالدو باید خودش را به من ثابت کند