تاریخ انتشار: 1401/10/08 13:41
کد خبر: 12315

پاسخ ام‌باپه به رفتارهای تحریک‌آمیز دروازه بان آرژانتین

مهاجم پاری سن ژرمن سکوت خود را شکست و به رفتارهای تحریک آمیز سنگربان تیم ملی فوتبال آرژانتین بعد از فینال جام جهانی واکنش نشان داد.
پاسخ ام‌باپه به رفتارهای تحریک‌آمیز دروازه بان آرژانتین

پاری سن ژرمن در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف استراسبورگ رفت و توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

ام‌باپه که در این بازی در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت توانست گل پیروزی را در دقایق پایانی از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

او بعد از بازی گفت: من به مسی قهرمانی در جام جهانی را تبریک گفتم. این قهرمانی رویای زندگی او بود و البته رویای بزرگ من هم بود، اما این بار شکست خوردم. من بازنده رقابت با مسی شدم، اما تصمیم گرفتم که واکنش خوبی از خود نشان دهم.

ام‌باپه ادامه داد: خوشبختانه بازگشت خوبی به لیگ داشتیم و توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم. من خیلی زود به تمرین گروهی پاری سن ژرمن برگشتم. من حتی قبل از فینال هم به سرمربی تیم گفتم که هر نتیجه‌ای به دست بیاید من زودتر به تمرین تیم برمی‌گردم. می‌خواهم نهایت تلاش خودم را برای موفقیت پاری سن ژرمن به کار بگیرم. لحظات سختی را تجربه کردم. با چنین پیروزی‌هایی می‌توانم شکست در جام جهانی را به فراموش بسپارم.

ام‌باپه درباره رفتار‌های تحریک آمیز سنگربان آرژانتین هم گفت: این مشکل من نیست و انرژی‌ام را صرف پاسخ دادن به چنین کار‌های بیهوده‌ای نمی‌کنم. نهایت تلاشم را برای موفقیت تیمم به کار می‌گیرم. منتظر بازگشت مسی هستیم تا با هم موفقیت‌های جدیدی را به دست آوریم.

پاسخ ام‌باپه به رفتارهای تحریک‌آمیز دروازه بان آرژانتین

این بازیکن سرشناس و آماده در پایان گفت: هیچ وقت نمی‌توان شکست در فینال جام جهانی را هضم کرد و به همین خاطر من به سران باشگاه پاری سن ژرمن هم گفتم که شما نباید تاوان این شکست را بدهید و اصلا مسئول این شکست نیستید. من خودم باید با این موضوع کنار بیایم. سرمربی تیم هم به من گفت که نگران نباشم و روی بازی تیم تمرکز کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o6mq2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


12 رکوردی که لیونل مسی در جام جهانی ثبت کرد!