تاریخ انتشار: 1401/10/12 11:15
کد خبر: 12177

لوکاکو: می‌خواهم در اینتر بمانم

مهاجم بلژیکی ادامه حضور خود در اینتر را خواستار شد.

لوکاکو: می‌خواهم در اینتر بمانم

و به نقل از فوتبال ایتالیا، روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی در تابستان با قراردادی قرضی ۸ میلیون یورویی به اینتر بازگشت که دقیقا یک سال پس از امضای قرارداد با چلسی با مبلغ ۹۸ میلیون پوند رخ داد. او در چلسی عملکرد ضعیفی داشت و پس از تحمل یک فصل بد که او تنها هشت گل در لیگ برتر به ثمر رساند از این تیم به صورت قرضی جدا شد.

لوکاکو اکنون امیدوار است که آبی‌ها به اینتر اجازه دهند او را به طور کامل بخرند زیرا او می‌خواهد پس از پایان فصل جاری نیز در سن سیرو به کار خود ادامه دهد. این بازیکن ۲۹ ساله هم‌چنین تایید کرد که رفتن او از چلسی در نتیجه مشکلی بود که با توماس توخل پیدا کرده بود.

روملو لوکاکو گفت: من با سران چلسی در مورد رابطه‌ام با توخل صحبت کردم و تصمیم گرفتم به اینتر بازگردم. همه چیز خیلی سریع پیش رفت و من خوشحالم. امیدوارم در اینتر بمانم.  اینتر برای من همه چیز است اما ما باید راهی پیدا کنیم تا حضورم در اینتر نهایی و دائمی شود.

او درباره کار با سیمونه اینزاگی در اینتر نیز اضافه کرد: من با او خوب کنار می‌آیم زیرا او می‌داند چگونه بازیکنان را مصمم کند و به آن‌ها انگیزه دهد. او می‌داند چگونه شیر را در من بیدار کند. گاهی اوقات او انگیزه من را چنان بالا می‌برد که می‌خواهم کل ۹۰ دقیقه را بدوم. ما رابطه خوبی داریم. او می‌داند که من به او احترام زیادی می‌گذارم. اینزاگی سال‌ها مربی برادرم در لاتزیو بود و آن‌ها همیشه با هم خوب بودند.

لوکاکو در پایان اضافه کرد: ما می‌خواهیم نتایج خوبی برای باشگاه و هواداران کسب کنیم. می‌خواهیم در شش ماه آینده به نتایج خوبی برسیم و برای این کار تلاش می‌کنیم.

لوکاکو تا کنون بخش زیادی از فصل را به دلیل آسیب دیدگی شدید از ناحیه ران از دست داده است. او تنها در پنج بازی برای اینتر به میدان رفته است و دو گل به ثمر رسانده است و تنها ۵۴ دقیقه برای بلژیک در جام جهانی ۲۰۲۲ به میدان رفت که تیمش در مرحله گروهی حذف شد.

او قرار است در ۴ ژانویه زمانی که اینتر به مصاف ناپولی صدرنشین سری آ به میدان می‌رود، به میادین بازگردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aedl3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم نجومی اینتر برای مشتریان لوکاکو